معاون فرماندار پردیس:

حرمت مدیر و معلمان مدارس باید حفظ شود

دومین نشتس شورای آموزش و پرورش به ریاست دکتر کریمی صالح در هنرستان پروین اعتصامی بومهن برگزاری شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی فرمانداری با بیان اینکه حرمت مدیر و معلمان مدارس باید حفظ شود و باید تعریفی مناسب از جایگاه معلم داشته باشیم ابراز داشت، اگر خدایی نکرده حرمت مدیر مدرسه شکسته شود دیگر از آن مدیر و از آن مدرسه نباید انتظار کار تربیتی داشت.

وی در ادامه با اشاره به داشتن دغدغه در حوزه آموزش و پرورش در نگاه فرمانداری شهرستان، تدوین برنامه تربیتی اثرگذار و با محتوا را از ضروریات امروز دانش آموزان دانست.

کریمی همچنین تشکیل کمیته فرعی برای بررسی پیشنهادات تغییر نام برخی مدارس، تحویل مدارس فازهای جدید از شرکت عمران، تأمین نیروی انسانی مورد نیاز شهرستان از طرق مختلف را از دیگر هدف گذاری‌ها و برنامه‌های پیش روی نظام آموزشی شهرستان قلمداد کرد.

در بخش های دیگر این جلسه ریحانی مسئول کمیته آسیب شناسی شورای آموزش و پرورش به ارائه گزارشی از بررسی‌ها، نیازها و درخواست های مدیران و معلمان پرداخت.

در ادامه مدیر هنرستان پروین اعتصامی بومهن، مدیر مدرسه علاقه بند فاز ۴ پردیس و مدیر مدرسه دخترانه روستای کمرد، مشکلات و دغدغه‌های مدارسشان برای شروع سال تحصیلی جدید را بیان کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا