حذف تخفیف 20 درصدی برچسب عوارض تهران _ پردیس

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران _ پردیس از حذف تخفیف ٢٠ درصدی خط عوارض الکترونیک آزادراه _تهران پردیس و اعمال تخفیف ٣٠ درصد برای شهروندان شهرستان پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، غفوری گفت: با توجه به اعلام شدن ممنوعیت دریافت پول نقد در عوارضی و همچنین پیشنهاد افزایش خط‌های پرداخت الکترونیک عوارضی با هماهنگی وزارت راه عبور از لاین الکترونیک نیز مانند لاین‌های عادی ۵۰۰۰ هزار تومان و بدون تخفیف ۲۰ درصدی انجام می‌شود.

وی افزود: به دلیل اینکه در هیچ عوارضی در کشور تخفیف عوارضی وجود نداشت مطابق دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی این اقدام صورت گرفت.

غفوری همچنین اعلام کرد: از اول آذرماه اعمال تخفیف ۳۰ درصدی بر مبنای ۴۰ تردد ماهیانه و تخفیف ۲۰ درصدی برای خودرو‌های عمومی (شامل پلاک “ع” و “ت”) صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران _ پردیس گفت: مبنای محاسبات تعداد تردد بر اساس یک ماه شمسی است و در صورت داشتن بیش از ۴۰ تردد مجاز برای خودرو در طی یک ماه شمسی پس از وقوع چهلمین تردد محاسبات مربوط به تخفیف ۳۰ درصدی انجام پذیرفته و در قالب شارژ به حساب برچسب (یا تیکت) مشتری واریز می‌گردد و از ۴۱ تردد به بعد تا پایان ماه اصل مبلغ عوارضی با ۳۰ درصد تخفیف محاسبه می‌گردد.

لازم به توضیح است زمان کسر از حساب مشتری و مجاز شماری تردد، مبنای محاسبات زمانی می‌باشد و برای خودرو‌های عمومی (شامل پلاک “ع” و “ت”) صرفا تخفیف ۲۰ در صدی و فارغ از تعداد تردد اعمال می‌شود.

منبع: صداوسیما استان تهران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا