حدود ۷۸ هزار متر لوله‌گذاری برای توسعه فضای سبز پردیس انجام شد

شهردار پردیس گفت: حدود ۷۸ هزار و ۳۲۴ متر از ابتدای امسال تاکنون در طرح توسعه شبکه آبیاری تحت فشار فضای سبز این شهر لوله‌گذاری شد.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از ایرنا، مرتضی همتی اظهار داشت: در طرح های جدید هفت هزار و ۲۰۰ متر، هفت هزار و ۷۰ متر تریم بوستان ها و ۶۴ هزار و ۵۴ متر بازسازی در سایر نقاط با اختصاص ۱۶ میلیاردریال اعتبار در سال جاری اجرا شد.

وی با اشاره به مناطق اجرای طرح شبکه آبیاری تحت فشار در پردیس، اظهار داشت: میدان فلسطین، کمربندی شمالی، بلوار در دست احداث ابتدای جاده باغکمش در منطقه اصطلک این طرح اجرایی شده است.

شهردار پردیس با تاکید بر اهمیت صرفه جویی در مصرف آب، خاطرنشان کرد: یکی از راه های بهینه سازی مصرف آب و جلوگیری از هدررفت این نعمت الهی حین انتقال، اجرای طرح های لوله گذاری برای آبیاری تحت فشار درفضای سبز شهر است.

همتی با تاکید بر ضرورت به روز رسانی اطلاعات مسئولان مالی شهرداری، افزود: برگزاری دوره بازآموزی نحوه تدوین بودجه سال ۱۴۰۰ را با هدف به روز رسانی اطلاعات مسئولان مالی شهرداری های استان تهران در پردیس برگزار کردیم .

وی ادامه داد: توجه به انضباط مالی در امور شهرداری یکی از مشکلات عمده شهرداری ها است و با توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا، پیش بینی می شود سال آینده مدیران شهری روزهای دشواری را پیش رو داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: نبود انضباط مالی و آگاهی کافی مدیران از قوانین و مقررات به روز شده در بسیاری از موارد مشکل ساز است و آگاهی مدیران از قوانین جدیدبر حسن اجرای امور تاثیر گذار است.

شهردار پردیس با بیان اینکه تولید یکی از مهمترین پیش نیازهای توسعه است، گفت: برای رفع موانع تولید با حداکثر توان و درچارچوب قانونی از تولید کنندگان حمایت می کنیم.

همتی افزود: فاز هفت شهر پردیس را می توان زمینه ساز ایجاد فرصت های کارآفرینی برای کارگران و نخبه ها دانست و شرکت های موفق و در حال تبدیل به برندهای ملی و بین الملی در این نواحی کارگاهی حضور فعال دارند.

وی با تاکید بر ضرورت ارتباط نظام آموزشی با تولید کنندگان، اظهار داشت: آموزش حلقه مفقوده در ارتباط با صنعتگران و تولید کنندگان است و تحصیلات همسو با نیاز صنایع گردش چرخ صنعت، ارتقای تولید و کارآفرینی در سطح شهرستان را به همراه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا