حجاب یک معروف و ارزش اجتماعی است

امام جمعه پردیس گفت: حجاب یکی از معروف‌ها و ارزش‌های است که رعایت آن آثار بسیار زیبا و پربرکتی را درجامعه خواهد داشت، و اگر رعایت نشود جامعه را به تباهی خواهد کشاند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، نماز جمعه شهرستان پردیس در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان به امامت حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان پردیس و با استقبال پرشور و گسترده مردم روزه دار شهرستان در خیابان جنب مصلی نماز جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه حجاب یک معروف و ارزش اجتماعی است، تاکید کرد: یکی از معروف‌ها و ارزش‌های مهمی که اگر به خوبی در جامعه رعایت بشود، آثار بسیار زیبا و پربرکتی را در آن جامعه خواهد داشت، و اگر رعایت نشود آن جامعه را به تباهی خواهد کشاند، بحث حجاب است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان روی حجاب تمرکز کرده‌اند اضافه کرد: اگر فلسفه حجاب را که زیبایی‌هایش و خیر و برکاتش ثمرات بسیاری در جامعه دارد به خوبی تبیین کنیم تا مورد پذیرش مردم قرار بگیرد، آن زمان است که بی‌حجابی ریشه‌کن خواهد شد.

امام جمعه شهرستان پردیس همچنین با قدردانی از شرکت با شکوه مردم مومن شهرستان پردیس در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور با شکوه شما مردم مقاوم در راهپیمایی روز قدس به این معناست که انقلاب اسلامی ما زنده است و قدرتمندتر از گذشته در حال حرکت به سوی حکومت جهانی امام زمان«عج» است.

وی ادامه داد: حضور پرشور شما یعنی هیچ قدرتی در دنیا توان حمله یا مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و نخواهد داشت؛ و هر قدرتی اگر اقدام خصمانه‌ای را علیه ایران انجام دهد او را پشیمان خواهیم کرد.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به حضور گسترده دهه ی هشتادی‌ها و دهه ی نودی‌ها در شب‌های قدر، توضیح داد: دهه ی هشتادی‌ها و دهه ی نودی‌ها با حضور گسترده خود در شب‌های قدر نشان دادند که دلشان با انقلاب و رهبری و امام زمان «عج» است .

وی با بیان اینکه با دورهمی قرآنی در خانه هایمان، بنیان خانواده را مستحکم‌تر کنیم، توضیح داد: ماهواره و گوشی‌های پر از برنامه‌ها و بازی‌ها و نرم افزارهای سرگرم‌کننده و خیلی از آنها هم منحرف‌کننده، مانع دورهمی‌های خانوادگی جهت انس گرفتن اعضای خانواده با همدیگر می‌شود و برگزاری جلسات دورهمی قرآن در این راستا راهگشا است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با رهبری امامین انقلاب و با این اعتقاد که مهمترین علاج توطئه آمریکا در دستان مبارزان فلسطینی است، با مردمی‌سازی مسأله فلسطین و قدس، از فراموشی آن جلوگیری کردند و شعله مقاومت را زنده نگاه‌داشتند که رژیم اشغالگر قدس نتوانست قدس را به عنوان پایتخت خود معرفی کند.

امام جمعه شهرستان پردیس ضمن دعوت از شهروندان برای حضور در نماز عید سعید فطر، اظهار داشت: روز عید هنوز مشخص نیست پس از اعلام ،نماز عید سعید فطر را در میدان امام رضا«ع» و بلوار شهید سلیمانی بهتر از سال‌های گذشته و با شکوه فراوان و بی نظیر نمازگزاران دو شهر بومهن و پردیس، برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا