امام جمعه پردیس؛

تقدیر از سه حافظ خردسال قرآن مجید در نماز جمعه پردیس + تصاویر

در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس با اجرای مراسمی از سه حافظ خردسال قرآن مجید در پردیس تقدیر شد.

به گزارش صبح پردیس، حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس، ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع)، اظهار داشت: نقشه ساخت حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) در شهر پردیس با طرحی کاملا ایرانی و اسلامی که معماری آن در شهرستانهای پردیس بی سابقه است، تکمیل و طی ماه آینده کار ساخت این حوزه رسما و با حمایت بانیان و خیرین آغاز می شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار خانواده معظم شهدا، گفت: امروز دشمنان در سه محور اقتصادی، روانی و عملی بر مردم فشار وارد می کنند.

امام جمعه پردیس افزود: دشمنان در فشار اقتصادی تحریم ها را اعمال کرده و با فشار روانی به ملت القاء می کنند که نظام و انقلاب کم کاری کرده و دستاوردی برای کشور نداشتند.

وی ادامه داد: در بخش سوم که فشار عملی است دشمنان با ایجاد فتنه، ترور، پرداختن به مساله نژاد و قومیت سعی در ایجاد تفرقه دارند که بحمدالله در تمام این بخش ها ناکام ماندند.

توسلی اضافه کرد: سه مولفه قدرت در نظام اسلامی ما وجود دارد که دشمنان سعی در کمرنگ کردن آن دارند که ابتدا پیشرفت علمی جمهوری اسلامی مانند مسله انرژی هسته ای، هوافضا و نانو بوده که علوم پیشرفته ای است.

وی تصریح کرد: دلیل اینکه دشمنان به پای میز مذکره آمدند، توانایی جمهوری اسلامی در صنعت هسته ای بود که ابتدا با 3 و نیم درصد غنای اورانیوم، به پنج و در ادامه بیست درصد رسید.

امام جمعه پردیس افزود: دشمنان می دانستند زمانی که غنای اورانیوم به بیست درصد برسد مطمئنا به 80 و 90 درصد هم خواهد رسید و به همین دلیل با ارائه امتیاز وارد میز مذکره شدند و همه ما ادامه این مذکرات را می دانیم.

وی با اشاره به اینکه دومین مولفه توانایی نظام اسلامی قدرت دفاعی است، ادامه داد: طی هفته گذشته آمریکایی ها سه شکست متوالی را متحمل شدند، ابتدا می خواستند قطعنامه ای علیه حماس به عنوان گروه تروریستی صادر کنند که شکست خوردند و در ادامه جمهوری اسلامی و دیگر کشورها پیشنهاد قطعنامه ای به نفع حماس و جهاد اسلامی دادند که با آرای بالا تصویب شد.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: دشمنان از این تکنولوژی ایران ترسیده اند و دنیا از این قدرت انقلاب اسلامی حساب میبرد اما دشمنان دنبال کمرنگ کردن این دست آوردها هستند.

توسلی در خصوص سومین مولفه قدرت نظام، اظهار کرد: نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی هراس در دل دشمنان ایجاد کرده است که در این خصوص برخی روشنفکران تعبیر میکنند که چه زمانی قدرت ایران اسلامی از رود سن و چین تا دریای مدیترانه تا این اندازه گسترده بوده است.

وی افزود: امروز در حوزه نفوذ سیاسی جمهوری اسلامی در منطقه آسیا و خاورمیانه هیچگونه مساله سیاسی قابل حل نخواهد بود مگر جمهوری اسلامی ایران وارد شود.

امام جمعه پردیس ادامه داد: دشمن با کار روانی تلاش می کند به ملت ما بگوید این توانمندی ها ارزشی ندارد اما ما باید هوشیار باشیم و فریب این اقدامات را نخوریم.

لازم به ذکر است در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس با اجرای مراسمی از سه حافظ خردسال قرآن مجید، اعجوبه قرآنی کشور حنانه خلفی، محمدجواد موسی زاده، محمد حاجی علی اکبر که در همایش قرآنی شبی با قرآن و شهدا شرکت کرده بودند با اهدای هدایایی ارزشمند قدردانی به عمل آمد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا