حادثه در پی حمل غیر ایمن و پر خطر سیلندر گاز مایع در خودروی سواری

حمل غیرایمن و پر خطر سیلندر گاز مایع توسط خودروی سواری حادثه آفرید.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس با اشاره به حمل غیرایمن چندین سیلندر گاز در یک خودروسواری گفت: در این حادثه با توجه به نشتی یکی از سیلندرها و احتراق خودرو، راننده آسیبی ندید.

امیرحسین ملأشور اظهار کرد: امروز از حریق یک دستگاه خودرو سواری که حامل چندین سیلندر گاز مایع بود مطلع شدیم.

ملأشور ادامه داد: بلافاصله تیم اطفاء حریق و امداد و نجات ایستگاه شماره ۶ آتش نشانی پردیس به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: با توجه به حمل تعدادی سیلندر گاز مایع و نشت گاز و شعله‌ور شدن خودرو در پی پاسخ‌گویی راننده به تلفن همراهش و احتمال انفجار، آتش نشانان با حضور در محل حادثه، راننده خودرو را بدون آسیب خارج و آتش را اطفا نمودند

مسئول آتش نشانی پردیس در ادامه افزود: اقدامات لازم برای اطفای حریق و پیشگیری از انفجار احتمالی به علت نشت گاز سیلندرهای گاز توسط آتش‌نشانان انجام گرفت.

امیرحسین ملأشور در پی این حادثه و غیرایمن شمردن آن از شهروندان خواهش کرد: اینگونه رفتارهای پر خطر به هر دلیلی که باشد نه تنها سرنشینان خودروی حامل بلکه ماموران امداد و نجات و در شعاعی گسترده‌تر جان همشهریان محترم را به خطر می‌اندازد.

گفتنی‌ست ماموران امداد و نجات آتش‌نشانی همیشه پای کار بوده و خواهند بود اما آیا بهتر نیست ما نیز در حد توان و آگاهی و وظیفه شهروندی، نکات ایمنی را برای حفظ جان و سلامتی خود و عزیزانمان رعایت کنیم؟

 

پایان پیام/

خروج از نسخه موبایل