جلسه هم اندیشی و صدور دستور کار پیرامون مشکلات شهروندان شهرک بهار طلائیه بومهن

جلسه هم اندیشی شهردار، معاون و مسئولین واحدهای شهرداری با هدف بررسی مشکلات شهرک بهار طلائیه وارائه راهکارهای مطلوب برگزار گردید .

به گزارش صبح پردیس، با اجرای طرح خدمات محله محور و حضور شهردار در شهرک بهار طلائیه و گفتگو با شهروندان در خصوص مشکلات و خواسته های ایشان، دستور رفع کمبودها و کاستی های محله در کوتاه ترین زمان ممکن صادر گردید.

شهردار بومهن طی این جلسه مقرر کرد: واحد فضای سبز نسبت به کاشت درخت، درختچه و گلهای دائم و فصلی در بلوار و باغچه های پیاده روهای شهرک اقدام نماید و همچنین احداث فضای سبز و پارک محله ای در نقاطی از شهرک که ملک متعلق به شهرداری است مورد بررسی و در دستور کار قرار گیرد.

علی بخشی در ادامه جلسه، دستورات لازم جهت تسریع در اختصاص بودجه وتأمین اعتبار برای لکه گیری، آسفالت و جدول کشی معابر شهرک و نواقص عمرانی۱۳۷ را صادر کرد.

وی از مسئول خدمات شهری خواست تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به افزایش نیروهای خدماتی، نصب سطل‌های زباله، نظافت، شستشوی معابر و جمعآوری نخاله در شهرک طلائیه اقدام نماید.

شهردار بومهن در پایان جلسه خطاب به مسئولین شهرداری تاکید کرد: تمام توان و تلاش خود را برای ارتقاء و آبادانی هرچه بیشتر و افزایش رفاه شهروندان به کارگیرید تا طبق قولی که به شهروندان محترم شهرک بهار طلائیه به منظور رفع مشکلات و معضلات محله داده شده،خواسته‌های ایشان سریعاً محقق گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا