جشنواره ورزشی در روستای باغکمش برگزار شد

به مناسبت روز خانواده و با هدف توسعه نشاط اجتماعی جشنواره ورزشی در روستای باغکمش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان پردیس، به مناسبت روز ملی خانواده مسابقات ورزشی در دو بخش دختران و پسران در مدرسه شهید شکاری روستای باغکمش با اجرای هیات بومی محلی ورزش و جوانان شهرستان‌پردیس و همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستا، اموزش و پرورش و مدیریت مدرسه شکاری، با شرکت نوجوانان برگزار شد.

سعید شکاری سرپرست دهیاری باغکمش با اشاره به اینکه در نظر داریم در راستای احیاء و ترویج فرهنگ ورزش در روستا بیشتر تلاش کنیم، گفت؛ این مسابقات با حضور پرشور نوجوانان روستا برگزار گردید.

وی افزود : روستای باغکمش دارای ظرفیت‌ها و استعدادهایی بسیار مناسبی در ورزش می باشد که باید شناسایی و حُسن بهره‌برداری از آن انجام شود.

سرپرست دهیاری ابراز کرد: توسعه فعالیت های فرهنگی اجتماعی ورزشی در روستا به ایجاد حس خودباوری، نشاط و امید اجتماعی، تقویت روحیه و ایجاد انگیزه خانواده ها و نوجوانان و جوانان کمک میکند.

در ادامه علیرضا شکاری عضو شورای اسلامی روستا و پیگیر در امور ورزشی، ضمن تشکر از هیات بومی و محلی ورزشی پردیس، گفت امروز در رشته های طناب کشی، مچ اندازی، فوتبال دستی، طناب زنی، بدمینتون، داژبال و… نوجوانان به رقابت دوستانه پرداختند.

شکاری افزود: ورزش اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را به نحو ثمر بخشی پر میکند و باعث پیشگیری از تخلفات اخلاقی و موجب هویت بخشیدن به شخصیت روستاییان و جلو گیری از مهاجرت آنان به حاشیه شهرها میگردد.

وی به کسب مقام قهرمانی تیم فوتبال پاسارگاد بخش مرکزی(باغکمش) در مسابقات لیگ ۱۴۰۱ شهرستان اشاره نمود و گفت شورای اسلامی باغکمش از استعدادهای ورزشی حمایت میکند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا