پانزدهمین اجلاس سالانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس برگزار شد + تصاویر

برترین شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدکننده محصولات بر پایه دانش در پانزدهمین اجلاس سالانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس با حضور وزیر امور خارجه کشور، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس پارک فناوری پردیس معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش صبح پردیس، شرکت‌های نارین ایده پاسارگاد، تجارت الکترونیک ارتباط فردا، سنا برق توان، دانش اندیش رانا، فرا طیف پویا و ایده کاوان پردیس؛ به‌عنوان شش شرکت برتر این جشنواره معرفی شدند. همچنین از دکتر رضایی به‌عنوان برترین متخصص از شرکت گصن پارس و دکتر اصغری معاون وزیرو رییس سازمان غذا و دارو به عنوان سازمان برتر همکار پارک تقدیر به عمل آمد.

امین رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس در خصوص این جشنواره و مراحل آن اظهار کرد: در جشنواره برترین‌های پارک شاهد به ثمر نشستن تلاش چندماهه همکاران در مجموعه امور شرکت‌های دانش‌بنیان پارک هستیم، فرآیندی که با دریافت اطلاعات از شرکت‌ها، پایش و در نهایت ارزیابی آنها انجام‌شده است.

وی افزود: 96 درصد شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در این فرآیند حضور داشتند و نهایتاً در 6 حوزه شرکت‌های برتر پارک انتخاب شدند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس به بخش اول یعنی «همکاری‌های فناورانه در عرصه بین‌الملل» اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این بخش که شامل صادرات شرکت‌ها بود فاکتورهایی چون حجم ارزی صادرات، تنوع کشورهایی که شرکت‌ها به آن‌ها صادرات انجام داده‌اند و تنوع محصولات و قراردادهای همکاری با شرکت‌های خارجی مدنظر بوده است که جایزه این بخش به شرکت نارین ایده پاسارگاد به مدیرعاملی کیوان جعفری، تعلق می‌گیرد.

خالقیان در ادامه با اشاره به بخش «توسعه اقتصادی و سازمانی» بیان کرد: در این بخش هم به افزایش نیروی متخصص شرکت‌ها در طی یک سال گذشته، افزایش درآمدها، افزایش میزان سود شرکت و نوآوری‌هایی که شرکت‌ها در عرصه سازمانی داشته‌اند توجه شده و شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا با مدیرعاملی سید حامد قنادپور برگزیده این بخش است.

وی تصریح کرد: در بخش «همکاری با مراکز پژوهشی و فناوری» به تحقق شعار «پلی بین دانشگاه و صنعت» توجه ویژه‌ای شده است و همکاری شرکت‌ها با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در این بخش موردبررسی قرارگرفته و میزان فعالیت و انجام پروژه‌های مشترک با دانشگاه و مراکز پژوهشی در نظر گرفته‌شده است و شرکت سنا برق توان به مدیرعاملی امین مراد حاصل در این بخش برگزیده شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس تأکید کرد: «هم‌افزایی داخلی در پارک» یکی دیگر از بخش‌های این جشنواره بود و این عنوان برای شرکتی که بیشترین قرارداد مشترک و هم‌افزایی را با شرکت‌های درون پارک داشته در نظر گرفته‌شده است و شرکت دانش‌اندیش رانا با مدیرعاملی آقای محمدجواد کریمی به‌عنوان برگزیده این بخش معرفی می‌شود.

خالقیان اعلام کرد: در سال 95 اولین شرکتی که توانست با سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی و با سهام‌داری بیش از 50 درصدی طرف خارجی احداث شود در پارک فناوری پردیس مستقر شد همچنین یک قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک با یک شرکت فرانسوی با شرکت ایرانی مستقر در پارک فناوری پردیس منعقد شد ازاین‌رو امید داریم تا در سال‌های آتی بتوانیم یک عنوان «برترین شرکت خارجی مستقر در پارک» را هم به بخش‌های دیگر این جشنواره بیفزایم.

در ادامه از شرکت‌های نوپا و استارت‌آپی که در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس فعالیت می‌کنند هم تقدیر و تشکر به عمل آمد که خالقیان در این خصوص گفت: هر سال یک شرکت را به‌عنوان شرکت برتر از مجموعه مرکز رشد فناوری نخبگان انتخاب می‌کردیم؛ اما به دلیل موفقیت‌ها و دستاوردهای که امسال شرکت‌های نوپا در مرکز رشد فناوری پارک داشته‌اند تصمیم گرفته شد تا دو شرکت فراطیف پویا با مدیرعاملی مهدی توحیدیان و شرکت ایده کاوان صنعت پردیس با مدیرعاملی ابوالفضل حسنی به‌عنوان شرکت‌های برتر این مرکز معرفی شوند.

همچنین امیرحسین رضایی از شرکت گصن پارس به‌عنوان متخصص برتر، به‌عنوان فردی که بیشترین فعالیت و خلاقیت را در شرکت خود داشته، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گفتنی است پارک فناوری پردیس واقع در شرق استان تهران و در جوار شهر پردیس است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا