جریمه دیرکرد خرید عرصه مسکن مهر پردیس تا پایان ماه رمضان بخشیده می‌شود/ انبوه‌سازان نامتعهد مسکن مهر از پروژه کنار گذاشته می‌شوند

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: متقاضیانی که بابت خرید عرصه و یا موارد دیگر بدهی داشتند و مشمول جرائم دیر کرد شدند در صورت تسویه بدهی خود تا پایان ماه مبارک رمضان، جریمه آنها بخشیده می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، پیمان پیرفرشی اظهار داشت: بر اساس مصوبه مجمع عمومی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور مهلت پرداخت بدهی متقاضیان به شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

وی افزود: متقاضیان برای تسویه حساب می‌توانند با مراجعه به کارگزاری مسکن پردیس از این بخشودگی بهره‌مند شده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۲۴۳۶۳۶۰ مرکز اطلاع رسانی کارگزاری مسکن پردیس تماس بگیرند.

*انبوه سازان نامتعهد مسکن مهر از پروژه کنار گذاشته می شوند

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس خاطرنشان کرد: بر اساس صورتجلسه نشست قرارگاه جهادی در هفته گذشته، انبوه‌سازان نامتعهد از مسکن مهر پردیس بی هیچ چشم پوشی از ادامه اجرای پروژه کنار گذاشته می‌شوند.

پیرفرشی اضافه کرد: با توجه به تشکیل قرارگاه جهادی رفع نقص و تکمیل مسکن مهر، کنار گذاشتن انبوه‌سازان نامتعهد در اولویت جدی شرکت عمران قرار دارد ،پیمانکاران کم‌کار شناسایی شده و طی روزهای آینده از پروژه‌ها کنار گذاشته می‌شوند.

وی تاکید کرد: نواقص موجود در واحدهای تحویلی توسط هر انبوه‌ساز هر چه سریعتر باید برطرف و واحدهای باقیمانده نیز طبق برنامه زمانبندی که با هر انبوه‌ساز تنظیم و به متقاضیان تحویل شود.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه دریافت پایان‌کار و سند تک برگ واحدهای مسکن مهر پردیس ماموریت مهم واحد شهرسازی و املاک است، گفت: برای رفع نواقص ودریافت پایان کار پروژه‌ها و صدور سند تک برگ بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در سال جدید برنامه ریزی شده است.

پیرفرشی با اشاره به راهکارهای تامین منابع مالی طرح های عمرانی به ویژه مسکن مهر پردیس، اظهار داشت: فروش املاک و مستغلات و تهاتر اراضی یکی از منابع درآمدی شرکت عمران است که باید از این ظرفیت‌ها بهره برداری شود و استفاده از ظرفیت طرح های مشارکتی ،فروش عرصه باقیمانده واحدهای مسکن مهر منابع دیگری برای تامین منابع مالی طرح های عمرانی هستند.

وی افزود: در سال گذشته شرکت عمران در حوزه مالی به نقاط مناسبی رسیده که یکپارچه سازی سامانه های مالی باید دردستور کار قرار گیرد و موضوع ساماندهی مالی که در یک سال اخیر شروع شده، تا پایان خرداد ماه به اتمام برسد تا بتوانیم پیش بینی های دقیقی در این حوزه داشته باشیم.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با تاکید بر ضرورت دریافت سند تک برگ واحدهای مسکونیو تحویل به متقاضیان، اظهار داشت: رفع نواقص کلیه واحدهای تحویلی ، دریافت تاییدیه‌های لازم توسط شهرداری برای اخذ پایان کار و پیگیری از اداره ثبت اسناد جهت دریافت سند تک برگ واحدهای مسکونی برعهده واحد املاک شرکت عمران است و باید در سال جدید تمامی کارکنان برای اجرای آن اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش ایرنا در سفر آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور به پردیس و تشکیل قرارگاه جهادی رفع نقص و تکمیل طرح های مسکن مهر، تسریع بخشی تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر در دستور کار قرار گرفته است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد که پس از بارگزاری کامل جمعیتی در واحدهای مسکن مهر ، تعداد ساکنان به ۷۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا