جدیت کامل در وصول مطالبات معوق شهرداری/ برگزاری انتخاباتی پرشور تنها موضع شهرداری پردیس است

شهردار پردیس با بیان اینکه برگزاری انتخاباتی پرشور تنها موضع شهرداری در این رویداد بزرگ است، از جدیت در وصول مطالبات معوق مانده خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از شهردای پردیس، پنجمین نشست هم اندیشی مدیران شهرداری پردیس در سال جاری به ریاست مرتضی همتی شهردار پردیس تشکیل جلسه داد.

شهردار پردیس در این نشست كه براي هماهنگي واحدهاي اجرائي شهرداري برگزار مي شود، اظهار داشت: از منظر خانواده بزرگ شهرداری پردیس همه نامزدهای انتخاباتی قابل احترام هستند چراکه قرار دادن خود در معرض رای مردم در عرصه انتخابات پارلمان شهری امری جسورانه و ارزنده است، اما بی تردید همه کارکنان باید صیانت از جایگاه شهرداری را پیشه خود کنند.

وی ادامه داد: یکی از کارگروه های شهرداری پردیس که از سال گذشته آغاز به کار کرد “کمیته درآمد” است که این مجموعه با حضور معاونت جدید امور مالی باید با ارائه برنامه های مدون، نشست های مستمر و همت مضاعف در راستای تحقق بودجه سال ۱۴۰۰ و سایر حوزه های درآمدزا تلاش کند.

مرتضی همتی با تاکید بر لزوم وصول درآمدهای معوقه شهرداری پردیس خاطرنشان کرد: این موضوع با جدیت کامل پیگیری می شود و اجازه نمی دهیم که فرد یا افرادی به بیت المال به عنوان وام بی بهره نگاه کرده با آن کاسبی کنند و سال ها از پرداخت امتناع ورزند.

ارتقای مشارکت های اجتماعی، یکسان سازی نرم افزارهای کاربردی، تقویت تعاملات بین واحدهای شهرداری و بهره گیری از سامانه های روشنایی کم مصرف در بوستان ها از دیگر تاکیدات شهردار پردیس در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا