با حضور رئیس شورای اسلامی شهر پردیس؛

جدول زمان‌بندی خاموشی‌های واحدهای تولیدی پردیس تدوین و از پیش اعلام می‌شود

نشست بررسی مشکلات شبکه توزیع برق شهر پردیس به ریاست حسن لاله رئیس شورای اسلامی شهر پردیس و با حضور علیرضا احمدوند رئیس اداره برق شهرستان تشکیل شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس، حسن لاله در این نشست اظهار داشت: متاسفانه علاوه شهروندان ساکن در فازهای مسکونی، صاحبان صنایع فعال در نواحی کارگاهی شهر پردیس نیز از نارسایی شبکه توزیع برق گلایه مند هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از چهار هزار واحد صنفی و صنعتی در نواحی کارگاهی خرمدشت و سیاهسنگ شهر پردیس با فعالیت در چرخه تولید بار عمده کارآفرینی شهروندان را بر عهده دارند، از این رو مدیریت شهری پردیس همواره توجه ویژه ای به این بخش مهم داشته و دارد.

این مسئول تصریح کرد: مطالبه به حق صنعتگران، همراهی همه مسئولان رده های مختلف با امر تولید در سال مزین به نام “تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” است و شورای اسلامی شهر پردیس به جد پیگیر تحقق این شعار مدنظر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) خواهد بود.

بر پایه این گزارش، در پایان طی توافقی میان ناحیه صنعتی خرمدشت و شرکت توزیع برق مقرر شد جدول زمان بندی خاموشی ها تدوین و از پیش اعلام شود تا واحدهای تولیدی نسبت به برنامه ریزی های لازم اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا