اجرای طرح جدول‌گذاری «پلی‌اتیلنی» در پردیس

شهردار پردیس از اجرای طرح جدول‌گذاری با فناوری جدید «پلی اتیلنی» در این شهر خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف ذاتی هر شهرداری اجرای طرح‌هایی به‌منظور بهبود کمی و کیفی معابر و شوارع شهری در راستای تسهیل در عبور و مرور پیاده و همچنین خودرویی شهروندان است.

وی ادامه داد: از این‌رو، مجموعه شهرداری شهر پردیس همواره اهتمام ویژه در این حوزه با اجرای پروژه‌هایی نظیر جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت، احداث انهار، پیاده‌روسازی و … بر اساس نیاز نقاط مختلف شهر و اولویت‌بندی کارشناسی داشته و دارد.

شهردار پردیس اضافه کرد: از آنجایی که تحقیق، دانش‌محوری و بهره‌گیری از تجربیات کارشناسان زبده در حوزه‌های مختلف به اصلی اجتناب‌ناپذیر در امور خدماتی و عمرانی شهرداری پردیس بدل شده، بررسی‌های کافی پیرامون روش‌های تازه‌تر در اجرای طرح‌های جدول‌گذاری انجام و شیوه نوینی تحت عنوان «پلی پرو اتیلن» انتخاب شد.

لاله تصریح کرد: در اجرای جدول‌گذاری به شیوه مذکور، مواد پایه سیمان با افزودن 14 عنصر دیگر به‌نوعی غنی‌سازی شده و سپس به شیوه‌ای خاص نصب می‌شود.

وی بیان داشت: ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های جدول‌گذاری به شیوه پلی پرو اتیلن که می‌توان به افزایش طول عمر جداول، مقاومت برابر برودت دمای نسبی منطقه، مقاومت مقابل ضربه، جلوگیری از تخریب و خوردگی تدریجی، کاهش هزینه‌ها و … اشاره کرد.

شهردار پردیس افزود: بدین ترتیب، شهرداری پردیس نسبت به اجرای طرح جدول‌گذاری پلی پرو اتیلن در دو بلوار «ملاصدرا» و «خلیج‌فارس جنوبی» اقدام کرده که این پروژه با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال انجام است.

به گفته لاله، طرح یادشده به‌صورت در معابر مورداشاره انجام می‌شود و در صورت تحصیل نتایج مثبت، در سایر نقاط نیز صورت اجرایی به خود می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا