جای خالی مسئولان شهرستان پردیس در مراسم کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه فاضلاب/ غفلت مسئولان فرصت طلایی را به باد داد

وزیر نیرو و نماینده ویژه رئیس جمهور دیشب برای کلنگ زنی تصفیه خانه گلخندان به بومهن آمد و در حالی که استقبال مسئولان محلی بومهن و شهرستان پردیس از او کم بود، اما این مقام مسئول با همراهی گرم مسئولان دماوند و رودهن وارد گلخندان شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، رسولی نژاد نماینده مردم رودهن، دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی فرماندار دماوند، امام جمعه رودهن در ردیف اول حضار در این مراسم و تا آخر کار در کنار آقای وزیر بودند و حتی پشت تریبون قرار گرفتند و حرف خود را زدند، اما در گلخندان از مسئولان ارشد شهرستان پردیس خبری نبود تا در حضور وزیر نیرو و نماینده ویژه رئیس جمهور مشکلات منطقه را مطرح کنند و مطالبه گر خواسته‌های به حق مردم باشند.

این در حالی است که طرح فاضلاب شهری در بومهن به کندی پیش می رود، فاضلاب سعیدآباد محیط زیست منطقه و رودخانه جاجرود را آلوده کرده است.

تصفیه خانه کرشت، باغکمیش فاز ۱ و ۲ پردیس باید با اختصاص اعتبارات ویژه ساخته شود نا بلکه معضلات زیست محیطی ناشی از آن برطرف شود.

برنامه ریزی برای تامین آب شرب منطقه همگام با رشد جمعیت در سالهای آتی به خصوص در فازهای مسکونی مسکن مهر پردیس نیاز است.

مردم شمس آباد جاجرود . باغکمیش ، گلدره، واحدهای تولیدی مناطق صنعتی سیاه سنگ و اطراف آن بخاطر نبودن شبکه آب شهری در مضیقه هستند.

اینها فقط بخشی از مسائلی است که در نگاه اجمالی به ذهن می رسد و دیده می شود که نیاز به پی گیری متولیان دارد.

مسئولانی که می بایست مطابه گر حق و‌ حقوق مردم باشند ، در چنین مواردی که یک‌ مقام دولتی به منطقه می آید جایشان خالیست!

چه کاری مهمتر از این که از این فرصت طلائی به نفع منطقه در جهت رفع مشکلات و برآورده شدن مطالبات مردم استفاده کنند!

باید از مسئولان ارشد شهرستان همجوار یاد گرفت که آقای وزیر را از دماوند و رودهن و دست آخر در بومهن همراهی کردند و مطالبه گر خواسته های مردم مناطق خود شدند، ولی باید یادآوری کرد که در مراسم گلخندان جای مسئولانی که باید باشند خالی بود و در حضور وزیر نیرو و نماینده رییس جمهور حتی کوچکترین حرفی دربار کم و کاست های منطقه زده نشد!

تنها خبرنگاران صدا و سیما و رسانه های رسمی بودند که به واسطه رسالت و وظیفه کاری خود با طرح سئوالاتی از آقای وزیر پیگیر برخی مسائل شهرستان شدند و بس.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا