جاده هراز مسدود شد/ ممنوعیت ورود از هر دو طرف

رئیس پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به ترافیک فوق‌سنگین در جاده هراز گفت: برای تخلیه بار ترافیکی موجود، ورود خودرو‌ به این محور از هر دو سمت جاده هراز ممنوع اعلام شد.

به گزارش صبح پردیس، سیاوش محبی با اشاره به ترافیک فوق‌سنگین در جاده هراز اظهار کرد: برای تخلیه بار ترافیکی موجود، ورود خودرو‌ به این محور از هر دو سمت جاده هراز ممنوع اعلام شد.

وی بیان کرد: این ممنوعیت ترافیکی جاده هراز از ساعت 19 امروز وضع شده است و خودروها چه از سمت تهران و چه از سمت مازندران نمی‌توانند وارد این محور شوند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران در پایان متذکر شد: شب گذشته نیز این ممنوعیت ترافیکی از ساعت 19 و 10 دقیقه صورت گرفت تا بار ترافیکی بالای جاده هراز تخلیه شود.

رئیس  پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان است و در این محورها در حال حاضر مشکلی در خصوص عبور ندارند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با توصیه به مسافران اظهار کرد: استراحت و تجدید قوا در حین مسافرت یکی از اصلی‌ترین نکات آغاز و پایان سفر است و مسافران در هنگام عبور از محورها در صورت بروز خستگی و خواب‌آلودگی از ادامه سفر که اجتناب کنند.

وی اظهار کرد: نیروهای پلیس راه با گشت‌های محسوس و نامحسوس در طول محورهای شرق استان تهران حضور فعال و شبانه‌روزی دارند و در صورت بروز هرگونه حرکات مخاطره‌آمیز توسط رانندگان با آنها را برابر قوانین برخورد و خودروی‌شان توقیف خواهد شد.

محبی در پایان متذکر شد: رانندگان به صورت جدی رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را در حین مسافرت سرلوحه رانندگی خود قرار داده و قبل از حرکت وضعیت راه‌ها را از منابع رسمی مانند خبرگزاری‌ها، پلیس راهور ۱۲۰ و سامانه اداره راه و استعلام کرده و پس از آن با مدیریت زمان سفر اقدام به شروع مسافرت خود کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا