جاده هراز به طور مقطعی یکطرفه می‌شود/ بازگشت را به شب موکول نکنید

سرپرست پلیس راه کشور گفت: با هدف تخلیه بار ترافیکی جاده هراز، این مسیر به طور مقطعی یکطرفه می شود و این محدودیت تا روان شدن ترافیک سنگین جاده ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی اظهار داشت: از ساعت ۱۰ صبح امروز آزاد راه تهران – شمال مسیر شمال به جنوب یکطرفه شده است و تا تخلیه شدن کامل بار ترافیکی این محدودیت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بازگشت مسافران در روزهای پایانی تعطیلات منجر به ترافیک سنگین در تمامی مسیرهای منتهی به استانهای شمالی شده است و پیش بینی می شود که شب هنگام بر حجم ترافیک جاده ها افزوده شود.

سرپرست پلیس راه کشور گفت: ترافیک در مسیرهای حرم به حرم و بزرگراه امام رضا (ع) نیز سنگین است و تردد خودروها به کندی در این مسیر در جریان است.

محبی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هوا شناسی در ساعات آینده در محورهای کوهستانی شاهد بارش باران خواهیم بود، اظهار داشت: رانندگان ساعات حرکت خود را به شب موکول نکنند با توجه به بارش باران سطح جاده ها لغزنده ودید کافی نیز در شب ندارند و رانندگی ایمنی کمتری دارد.

وی افزود: تردد از محور کرج – چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع می باشد و در مسیر (شمال به جنوب) محدوده های مرزن آباد، هزارچم و سیاه بیشه شاهد ترافیک سنگین هستیم.

سرپرست پلیس راه کشور گفت: در محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، لاریجان ، بایجان ، گزنک ، پیست آبعلی و مسیر(جنوب به شمال) محدوده های گزنک و بایجان نیز ترافیک سنگین است.

محبی ادامه داد: در آزادراه رشت – قزوین محدوده های پارک جنگلی سراوان و رودبار، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های زیرآب ، پل سفید ، دماوند و روستای گلاهک، در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود ترافیک سنگین است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک سایر محورها بیان کرد: در آزاد راه قزوین – کرج محدوده های کمالشهر ، گلدشت ، گلشهر ، مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک بار ترافیک سنگین است.

سرپرست پلیس راه کشور به رانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا