جاده قدیم تهران- پردیس کشش حجم بالای آب ورودی را ندارد/ مردم از اتراق در اطراف رودخانه‌های سیاه‌رود و جاجرود بپرهیزند

فرماندار شهرستان پردیس گفت: جاده قدیم تهران- پردیس کشش حجم بالای آب ورودی را به سطح جاده ندارد؛ علاوه بر این، مردم باید از اتراق در اطراف رودخانه‌های سیاه‌رود و جاجرود بپرهیزند.

به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری در خصوص باران شدیدی که طی ساعات اخیر در منطقه می‌بارد و آب‌گرفتگی معابر در شهرهای بومهن، پردیس و جاجرود اظهار داشت: باران همیشه رحمت الهی بوده است و امیدواریم این روزها نیز این رحمت الهی بدون حادثه خاصی ادامه داشته باشد.

وی گفت: به دلیل اینکه بارش باران در شهرستان پردیس بسیار شدید و ادامه‌دار است و در پی آن معابر و جوی‌های شهرستان کشش عبور این حجم بالا و گنجایش بارانی به این شدت را ندارند، عبور باران از معابر کمی با اختلال تردد مردم همراه شده است.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: آب در برخی معابر شهرهای بومهن، پردیس و جاجرود به سطح جاده آمده و به‌خصوص در جاده قدیم به خاطر عدم کشش جوی‌های کناری، باران به سمت جاده سرایت کرده و باعث انسداد محور شده است.

حیدری با بیان اینکه محورهای مواصلاتی شهرستان پردیس مانند آزادراه تهران- پردیس و جاده قدیم با مشکلاتی در آمدوشد همراه است، اظهار کرد: تردد به کندی صورت می‌گیرد و تمام عوامل امدادی مانند شهرداری، راهداری، پلیس راه، راهور و … در آماده‌باش کامل قرار و در شهرستان حضوری فعال دارند.

وی ادامه داد: از شهروندان و مسافران درخواست داریم تا صبر، حوصله و آرامش خود را حفظ کنند؛ زیرا تردد وسایل نقلیه در جاده قدیم بر اثر آب‌گرفتگی انجام نمی‌شود و باید با رعایت سرعت مطمئنه و آرامش رانندگی کنند.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: رودخانه‌های سیاه‌رود و جاجرود از لحاظ عبور سیلاب‌ها مشکل خاصی ندارند؛ اما توصیه می‌کنیم همشهریان به‌خصوص ساکنان روستای جاجرود که قصد تفریح در حاشیه رودخانه را دارند، از اتراق و عبور از حاشیه رودخانه جاجرود به‌خصوص در ساعات آینده و روز جمعه به‌صورت جدی پرهیز کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا