سرپرست پلیس راه کشور:

جاده‌های پر ترافیک شمالی یک‌طرفه می‌شود

سرپرست پلیس راه کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در بیشتر محورها عادی و روان است و در صورت سنگین شدن آن؛ برخی از جاده‌های شمالی کشور یکطرفه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی در مسیرهای هراز ، فیروز کوه، آزاد راه تهران – شمال و چالوس اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون ترافیک در مسیرهای هراز، فیروزکوه، بزرگراه حرم تا حرم و محور امام رضا (ع) روان و کم حجم است.

سرپرست پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود که عصر امروز و فردا بعد از نماز عید فطر بیشترین حجم ترافیک را در محورهای شمالی ، استان های زیارتی و سیاحتی داشته باشیم که برای یکطرفه شدن برخی از محورها برنامه ریزی شده است.

محبی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای تعطیلات عید فطر، افزود: اعمال محدودیت های ترافیکی و حضور شبانه روزی ماموران پلیس راهور در تمام جاده های کشور برای تردد بی خطر رانندگان در تعطیلات پیش رو در نظر گرفته شده است.

این مسئول با اشاره به بارندگی روز گذشته در مسیرهای کوهستانی، اظهار داشت: بارندگی روز گذشته خسارتی بر جای نگذاشته است در مسیرهای شمالی بارندگی ادامه دارد و به رانندگان توصیه می شود با پرهیز از شتاب و عجله در طی مسیر رانندگی کنند.

سرپرست پلیس راه کشور با اشاره به وضعیت سایر مسیرها، گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گسیل تا نساء، تردد روان در محورهای هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در ۲ مسیر رفت و برگشت هستیم.

محبی با توجه به تعطیلات پیش روز به رانندگان توصیه کرد: هموطنان زمان سفر خود را مدیریت کنند تا در ترافیک جاده ای گرفتار نشوند و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا