ثبت 809 درخواست شهروندان در سامانه 137 شهرداری پردیس
از ابتدای سال جاری و طی پنج ماه نخست، 809 درخواست شهروندان در سامانه 137 شهرداری شهر پردیس ثبت شد.
به گزارش صبح پردیس، مدیریت شهری پردیس برای ارتباط هرچه بیشتر و بهتر با شهروندان گرامی راههای مختلفی را طراحی کرده است.
از جمله این مسیرها میتوان به سامانه مدیریت شهری با شمار تماس 137 اشاره کرد که به همت واحدهای تأسیسات و انفورماتیک شهرداری پردیس راهاندازی شد.
شهروندان گرامی با بهرهگیری از این سامانه میتوانند مشکلات، انتقادات و پیشنهادهای خود را با این سامانه در میان گذارند.
مسئولان واحد 137 شهرداری پردیس نیز بعد از دریافت این گزارشهای، هریک از درخواستها را بهصورت دستهبندیشده به واحدهای ذیربط برای پیگیری و رفع مشکل ارجاع میدهد.
بدین ترتیب دیگر نیازی به حضور فیزیکی شهروندان برای بیان مسائل و مشکلات وجود نداشته و در وقت و هزینه مراجعان صرفهجویی میشود.
انتهای پیام/