شهردار پردیس خبر داد؛

تکمیل پروژه ساماندهی جاده قدیم تهران – شمال در محدوده شهر پردیس در آینده نزدیک/ لزوم توجه به معیشت رانندگان پردیس

 شهردار پردیس از تکمیل و گشایش پروژه ساماندهی جاده قدیم تهران – شمال در آینده ای نزدیک خبر داد و بر لزوم توجه به معیشت رانندگان در وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش صبح پردیس، مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاون عملیات پلیس راه ویژه شرق استان تهران، رئیس پلیس راهور شهرستان پردیس و دیگر مدیران در سالن جلسات شهرداری پردیس برگزار شد.

مرتضی همتی در این مراسم ضمن تبریک این روز اظهار داشت: رانندگان تلاشگر در دوران دفاع مقدس دوشادوش دیگر آحاد مردم برای دفاع از اسلام و انقلاب مجاهدتی ستودنی داشتند و شرایط امروز کشور نیز به لحاظ روانی ادامه همان جهاد البته در سنگری دیگر است و حمل و نقل بعنوان یکی از شریان های حیاتی توسعه و پیشرفت همچنان نقشی مهم در این زمینه ایفا می کند.

وی با اشاره به نرخ رشد جمعیت روزافزون در این شهر گفت: نرخ رشد جمعیت در پردیس چندین برابر سایر نقاط کشور است و با تکمیل، واگذاری و اسکان فازهای در دست احداث مسکن مهر، جمعیت این شهر به بیش از 600 هزار نفر رسیده و تبدیل به یک ابرشهر خواهد شد.

همتی افزود: مدیریت شهری پردیس با توجه به چنین رشد جمعیت کم نظیر و یا حتی بی نظیر باید از همین امروز نسبت به تدوین برنامه های درازمدت در زمینه توسعه و نگهداری همه بخش های خدماتی از جمله حمل و نقل اندیشیده و سپس در فاز اجرایی وارد عمل شود.

به گفته وی، وظیفه مدیریت شهری در قبال رانندگان حمایت، ایجاد انگیزه برای ارتقای خدمات این عزیزان، حفظ ایمنی آنها، پایش مستمر و مراقبت است که شهرداری در این زمینه نسبت به اجرای طرح هایی نظیر نوسازی علائم ترافیکی، بازنگری و اصلاح سرعتگیرهای سطح شهر، ایجاد ایستگاه های جدید در فازهایی که هنوز تحویل شهرداری نشده و … اقدام کرد.

شهردار پردیس افزود: یکی از مسائلی که در بخش حمل و نقل همگانی معمولا مغفول مانده و در شرایط کنونی شیوع کروناویروس نمود بیشتری دارد، موضوع معیشت رانندگان است و هرچند مدیریت شهری به صورت مستقیم تکلیفی در این زمینه ندارد اما باید مبحث مذکور مورد توجه قرار گیرد.

مرتضی همتی در پایان از تکمیل و افتتاح پروژه ساماندهی جاده قدیم تهران – شمال در محدوده شهر پردیس در آینده ای نزدیک خبر داد.

بر پایه این گزارش، در پایان مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل از رانندگان نمونه شهر پردیس با تقدیم هدیه یادبود و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

منبع: شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا