تکمیل مسکن مهر پردیس در سال 96

معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل مسکن مهر پردیس در سال 96 خبر داد.

به گزارش صبح پردیس؛ محسن نریمان اظهار کرد: چندی پیش یک‌هزار و 134 واحد مسکن مهر و چندین پروژه خدماتی در پردیس افتتاح شد که تلاش می‌کنیم تمام خدمات رفاهی، خدماتی، درمانی و آموزشی از طریق مشارکت با بخش‌های خصوصی فراهم شود.

وی ادامه داد: با دستور رئیس‌جمهور، فقط مسکن تحویل متقاضیان نمی‌دهیم؛ بلکه خدمات زیربنایی و روبنایی موردنیاز مردم را نیز تأمین می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید افزود: با توجه به سیاست‌هایی که داریم تا پایان سال 95 در کشور اکثر واحدهای مسکونی مهر را تحویل می‌دهیم، اما تحویل مسکن مهر در پردیس به دلیل توپوگرافی خاص، کلنگ‌زنی دیرهنگام و دشوار بودن انتقال و تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی به سال 96 موکول شده است.
نریمان ادامه داد: با تحویل‌های مکرر مسکن مهر حس اعتماد را در مردم زنده کرده‌ایم و مردم با این اعتماد تعهدات خود را انجام می‌دهند.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: اگر همین‌گونه به‌پیش برویم و دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند وزارتخانه‌های نفت و نیرو که امروز تعامل خوبی هم با آنها برقرار است، تعهدات را انجام بدهند، ما مشکلی برای به سرانجام رساندن تمام واحدهای مسکونی مهر در شهرهای جدید کشور نداریم.
نریمان اضافه کرد: دولت اعتباراتی را برای مسکن مهر به‌صورت مستقیم از طریق اوراق خزانه اسلامی تزریق کرد و در حال رفع مشکلات پیش رو هستیم.
وی اضافه کرد: همچنین درخواست افزایش وام را نیز داشتیم که بعد از سیر مراحل نتیجه توسط تیم اقتصادی دولت اعلام می‌شود؛ اما فعلاً با همان وضع به‌پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم قیمت‌ها را تغییر ندهیم.

منبع: فارس
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا