شهردار پردیس خبر داد؛

تکمیل طرح مقدماتی منطقه‌بندی شهری با لحاظ فازهای مسکن مهر

چهارمین نشست شورای مدیران شهرداری پردیس طی سال جاری به ریاست رضا کارخانه شهردار پردیس ساعت ۶ صبح امروز ۱۳ آذر در محل جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، چهارمین نشست شورای مدیران شهرداری پردیس طی سال جاری به ریاست رضا کارخانه شهردار پردیس ساعت ۶ صبح امروز ۱۳ آذر در محل جلسات شهرداری برگزار شد. رضا کارخانه شهرداری پردیس در ابتدای این نشست دلیل برگزاری جلسه شورای مدیران در ساعت ۶ صبح را پیشگیری از بروز خلل در امور خدمات شهری و مطالبات شهروندان طی ساعات اداری عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت طرح منطقه‌بندی شهرداری پردیس یادآور شد: جمعیت و گسترده جغرافیای خدماتی شهر پردیس با توجه به ساخت، تکمیل و تحویل سایت های جدید مسکن مهر و طرح نهضت ملی مسکن با روندی سریع رو به افزایش است.

وی ادامه داد: از این رو، مدیریت شهری پردیس باید از همین امروز نسبت به آماده سازی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی خود برای پیشگیری از بروز خلل در خدمات رسانی به شهروندان اقدام کند. این مقام مسئول تصریح کرد: بر همین اساس طرح منطقه‌بندی شهر پردیس با در نظر گرفتن فازهای جدید مسکن مهر از طریق مشاورین زبده و کارشناسان امر، آماده و برای تایید نهایی به سازمان شهرداری‌ها ارسال شد.

رضا کارخانه افزود: بر اساس طرح مقدماتی منطقه‌بندی شهرداری‌ پردیس، فازهای یک تا چهار به عنوان منطقه ۱، فازهای پنج، ۹ و ۱۱ به عنوان منطقه ۲، فاز ۸ به عنوان منطقه ۳ و فازهای ۶ و ۷ به عنوان مناطق ویژه تحت اجرای امور خدماتی قرار می‌گیرند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا