نیاز 1000 میلیاردی برای تکمیل زیرساخت‌های شهر پردیس

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: بیش از 1000 میلیارد تومان، راه و شهرسازی برای آماده‌سازی زیرساخت‌های شهر پردیس هزینه کرده است و به همین میزان نیز نیاز است.

به گزارش صبح پردیس؛ نادر محمد زاده در جمع خبرنگاران در حاشیه نمایشگاه راه و شهرسازی گفت: 5000 میلیارد تومان فعالیت‌های راه‌سازی در استان تهران در حال انجام است که 4000 میلیارد تومان آن را شرکت ساخت و توسعه حمل‌ونقل و 1000 میلیارد تومان دیگر را راه و شهرسازی استان تهران اجرا می‌کند.

وی افزود: مهم‌ترین طرح‌های راه‌سازی در حوزه راه و شهرسازی استان تهران، کمربندی اسلامشهر، کمربندی پاکدشت و کمربندی دماوند و چند تقاطع غیره مسطح است.

وی به اجرای 320 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای استان تهران در چند سال گذشته تاکنون اشاره کرد و گفت: 101 هزار واحد آن در شهرهای بالای 25000 نفر جمعیت بوده که 92000 واحد آن تکمیل‌شده است.

محمد زاده افزود: در شهر جدید پرند ساخت 95000 واحد آغازشده بود که 60 هزار واحد آن تکمیل شد و 35 هزار واحد آن در مرحله نهایی است که دستگاه خدمات رسان باید زیرساخت‌ها را آماده کند.

وی گفت: طرح مسکن مهر پرند باید تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد.

محمد زاده افزود: در شهر جدید پردیس نیز ساخت 74000 واحد آغازشده بود که 10 هزار واحد آن تکمیل‌شده و 40 هزار واحد نیز آماده واگذاری است که دستگاه‌های خدمات رسان باید زیرساخت‌های آن را آماده کنند.

وی گفت: بیش از 1000 میلیارد تومان، راه و شهرسازی برای آماده‌سازی زیرساخت‌های شهر پردیس هزینه کرده است و به همین میزان نیز نیاز است.

محمد زاده افزود: در شهرهای زیر 25000 نفر جمعیت که بنیاد مسکن متولی ساخت مسکن مهر در آنها بوده است اکثر واحدها واگذارشده و تا پایان دولت یازدهم نیز بقیه واحدها واگذار خواهد شد.

وی گفت: 7 تا 8 هزار هکتار بافت فرسوده و 6000 هکتار سکونتگاه رسمی در استان تهران وجود دارد.

محمد زاده افزود: تاکنون 15000 پرونده برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی‌شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا