تونل سلام دسترسی همه فازهای شهر پردیس به آزادراه و جاده قدیم را فراهم کرد

فرماندار شهرستان پردیس در مراسم افتتاح تونل سلام گفت: تونل سلام دسترسی همه فازهای شهر پردیس به آزادراه و جاده قدیم را فراهم کرد.

به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری در مراسم افتتاح تونل سلام و مجموع راه‌های دسترسی فازهای جدیدالاحداث شهر پردیس ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: تلاش همه دولتمردان به‌خصوص وزیر راه و شهرسازی این است که مسکن مهر با همه امکانات و زیرساخت‌ها تحویل شود و مجموعه مدیران شهرستان نیز این حساسیت را دارند و شرکت عمران بر اساس همین اصل، پروژه‌ها را برای واگذاری آماده می‌کند.
وی از تلاش و همت مجموعه مدیران، پرسنل و پیمانکاران شرکت عمران قدردانی کرد و افزود: مسکن مهر پردیس با حجم بزرگی از مشکلات روبه‌رو است و این افراد به‌صورت جهادی و مداوم برای رفع این مشکلات ایستاده‌اند و کار مردم را انجام می‌دهند.

فرماندار پردیس به نگرانی برخی از متقاضیان مبنی بر فراموش‌شدن واحدهایشان اشاره کرد و افزود: مسئولان مشغول کارهایی هستند که برای تسهیل و تسریع تحویل واحدهای متقاضیان ضروری است زیرا پردیس اگر کامل شود جمعیتی برابر شهر قزوین خواهد داشت و زمینه‌سازی زندگی بی‌دغدغه این جمعیت که در کمتر از 20 سال ساکن شده‌اند، فعالیت بزرگی را می‌طلبد.
حیدری به این افتتاحیه در اولین روز از هفته دولت در شهرستان پردیس اشاره کرد و گفت: این پروژه که زمینه دسترسی همه فازهای شهر پردیس به آزادراه و جاده قدیم را فراهم کرده و از استانداردهای راه‌سازی نیز بهره برده، دارای یک ویژگی بزرگ است و آن حضور بخش خصوصی در کنار بخش دولتی است که می‌تواند الگویی برای سایر پروژه‌ها باشد.
وی در پایان از معاون وزیر و مدیرعامل شرکت شهرهای جدید ایران به دلیل حضور مستمر و توجه ویژه به مسکن مهر پردیس قدردانی کرد و افزود: اگر شرکت عمران پردیس بیشتر تقویت شود و حمایت لازم از آن انجام پذیرد می‌توان امیدوار بود مسکن مهر این شهر هر چه زودتر به سرانجام برسد زیرا فرمانداری و سایر دستگاه‌های مسئول نیز در این زمینه به اجماع و همدلی رسیده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا