توقیف ادوات حفاری 4 حلقه چاه غیر مجاز در تهران و پردیس

مدیر امور منابع آب تهران و پردیس از جلوگیری از حفاری 4 حلقه چاه غیر مجاز در حال حفر و توقیف ادوات حفاری در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، “وحید مرادی نسب” با بیان این مطلب، تصریح کرد: با تلاش کارشناسان حقوقی جهت اخذ دستور قضایی و همچنین اجرای آن توسط همکاران بازرسی و نظارت منابع آب تهران و پردیس، با شناسایی ۴ حلقه چاه غیر مجاز در حال حفاری ، ضمن جلوگیری از ادامه حفاری نسبت به توقیف ادوات و تجهیزات حفاری چاه غیر مجاز در حوزه عملکرد این امور اقدام و ادوات توقیفی به پارکینگ تحت نظارت این امور منتقل شد.

مدیر امور منابع آب تهران و پردیس با بیان اینکه گروه های گشت و بازرسی این امور با هوشیاری کامل در منطقه حضور دارند و هرگونه برداشت غیرمجاز از آب های سطحی و زیر زمینی را رصد نموده و از این اقدام جلوگیری می نمایند، تاکید کرد: بر اساس قانون توزیع عادلانه آب نگهداری و استفاده از ادوات حفاری بدون داشتن مجوز تخلف بوده و با قاطعیت تمام با آن برخورد می شود.

مرادی نسب در پایان، خاطر نشان کرد: هر گونه حفر و بهره برداری از چاه های غیرمجاز جرم محسوب شده و امور منابع آب تهران و پردیس با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی برخورد قاطع خواهد کرد.

پایان پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا