به دستور شهردار انجام شد؛

توقف و پلمپ ۸ فقره عملیات ساختمانی غیرمجاز و بدون ضابطه در بومهن

در راستای تبصره یک ماده صد قانون شهرداریها، ۸ فقره عملیات ساختمانی غیر مجاز در محله هوافضا تعطیل و کارگاههای ساختمانی مذکور پلمپ گردید.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، در راستای برخورد قانونی با ساخت و سازهای خلاف ضوابط فنی و شهرسازی و نیز عدم رعایت تراکم زیربنایی و ساختمانی به استناد تبصره یک ماده صد قانون شهرداریها، صبح امروز مورخ ۱۰ اردیبهشت با حضور مدیران شهری بومهن و نمایندگان مجموعه های نظارتی تعداد ۸ فقره عملیات ساختمانی غیرمجاز، تا تعیین تکلیف قطعی،تعطیل و کارگاه های ساختمانی مربوطه با نصب بنر پلمپ شد.

در حال حاضر مجموعه مدیریت شهری بومهن مصمم است با بکارگیری و استفاده از همه ظرفیت های قانونی موجود، با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد نماید و در همین راستا واحد نظارت و کنترل ساختمانی به طور شبانه روزی و به صورت محسوس و نامحسوس، با هدف مقابله با ساخت و سازهای غیر‌مجاز در سطح شهر گشت‌‌زنی نموده و از هر‌گونه تخلف ساختمانی جلوگیری می‌کنند.

ساخت و سازهای شهری به صورت غیرقانونی و بدون نظارت کارشناسانه نه تنها موجب آسیب زدن به سیما و منظر شهری می گردد بلکه چهره و مبلمان شهری و نیز روند شهرسازی اصولی و قانونی را با مشکل روبرو می سازد.

لازم به ذکر است بر اساس ماده ۱۰۰ قانون شهرداریها، مالکین اراضی و املاک واقع در محدوده و حریم شهر، قبل از هرگونه فعالیت عمرانی یا تفکیک اراضی و شروع عملیات ساخت و ساز می بایست از شهرداری مجوز لازم را اخذ نمایند، در غیر اینصورت اگر فردی یا مالکی اقدام به ساخت ساز غیر مجاز نماید شهرداری حسب وظیفه ذاتی و قانونی به طور جدی و قاطع بر اساس قانون برخورد خواهد کرد.

از شهروندان فهیم بومهن تقاضا می گردد بعنوان ناظر و چشم بینای مدیریت شهری، هرگونه ساخت و ساز غیر قانونی را گزارش نمایند تا با اقدام بموقع شاهد این نابسامانی ها نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا