توقف بارش برف در محور هراز/ وضعیت جاده برای تردد مطلوب است

رئیس اداره راه هراز و شهرستان پردیس گفت: هم اکنون بارش برف و کولاک در جاده هراز متوقف شده و جاده برای تردد وسایل نقلیه در شرایط مطلوبی قرار دارد.
به گزارش صبح پردیس؛ محمدرضا زمانی رئیس اداره راه و شهرسازی هراز و شهرستان پردیس اظهار داشت: از صبح روز گذشته و همزمان با بارش‌های مداوم برف و کولاک شدید در محورهای هراز و جاده‌های این منطقه اکیپ‌های اداره راه با تمام توان مشغول به خدمات‌رسانی شدند.

وی گفت: هفت تیم با تجهیزات کامل زمستانی، ماشین‌های سنگین و سبک و نفرات کامل در جاده‌ها به نمک‌پاشی، برف‌روبی و… مشغول و برای بازگشایی و تردد راحت هم‌وطنان و مسافران نوروزی در تلاش هستند.

زمانی افزود: طی روز گذشته تا ساعت ۱۶ امروز حدود ۲۰۰ تن نمک‌ در محورهای هراز، جاده‌، راه‌ها و شهرهای منطقه توسط اکیپ‌های این اداره پاشیده شده است.

رئیس اداره راه هراز و شهرستان پردیس ادامه داد: به دلیل شدت بارش‌ها در حوزه مازندران، محور هراز مسدود شده بود اما از دقایقی پیش محور بازگشایی و خودروها بدون مشکل از مشا به سمت رودهن در حرکت هستند.

وی اضافه کرد: از ساعاتی پیش محور هراز به سمت مازندران مسدود و خودروها از آب‌اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه در تردد هستند.

زمانی، با بیان اینکه تاکنون تصادف خاصی در جاده هراز رخ نداده، اظهار کرد: هم اکنون بارش برف و کولاک متوقف شده و جاده برای تردد وسایل نقلیه در شرایط مطلوبی قرار دارد اما رانندگان در این شرایط آب و هوایی باید احتیاط را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

رئیس اداره راه هراز و شهرستان پردیس با اشاره به اینکه اکیپ‌های اداره راه از ۲۵ اسفندماه به صورت شبانه‌روزی در جاده‌ها حضور دارند، گفت: از بعدازظهر امروز احتمال بارش برف و وقوع کولاک در محور وجود دارد به همین دلیل وجود تجهیزات زمستانه به خصوص زنجیر چرخ برای خودروها الزامی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا