توسعه ۱۵ هکتاری فضای سبز شهر پردیس در سال ۱۴۰۰/ ارتقای امنیت اجتماعی بوستان ها با همکاری پلیس

شهردار پردیس گفت: یکی از برنامه های مدیریت شهری پردیس طی سال جاری توسعه‌ فضای سبز به میزان ۱۵ هکتار است.

به گزارش صبح پردیس به نقل از شهرداری پردیس، مرتضی همتی ضمن بازدید از واحد فضای سبز و گلخانه شهرداری، میهمان جمع صمیمی سبزبانان بود.

وی در جریان این بازدید اظهار داشت: حضور در جمع همکاران زحمتکش سبزبان که توسعه فضای سبز شهری مرهون تلاش های این عزیزان است برای من لحظاتی ارزنده محسوب می شود.

شهردار پردیس ادامه داد: پرسنل خدوم فضای سبز بعنوان عضوی محترم از خانواده بزرگ شهرداری پردیس در حین فعالیت همچون آینه ای تمام نما، سطح کیفی خدمات شهرداری را به نمایش می گذارد.

همتی افزود: بهبود وضعیت معیشتی همه پرسنل به ویژه کارگران با راه اندازی کارگروه رفاهیات در شهرداری پردیس در دستور کار قرار دارد که یکی مصوبات آن یکسان سازی دستمزدها و پایان تبعیض در این حوزه، ارتقای درجه قراردادها بر اساس شایسته سالاری و افزایش حقوق و مزایای کارکنان بود و تحقق یافت.

وی ادامه داد: این بهبود در شرایط پرداخت حقوق پرسنل از تلاش شبانه روزی و اهتمام جمعی همه همکارانم در بخش های مختلف شهرداری پردیس و تحقق بودجه سال ۹۹ به میزان بیش از پیش بینی ها نشات می گیرد.

ارتقای امنیت اجتماعی بوستان ها با همکاری نیروی انتظامی، حفظ و نگهداری از تجهیزات و بهبود روشنایی پارک ها از دیگر تاکیدات شهردار پردیس بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا