توسعه فعالیت‌های قرآنی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان پردیس

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس امسال با تاکید بر شعار سال برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس امروز در سال ۱۴۰۲ با موضوع «بررسی پیشنهادهای اجرایی تحقق شعار سال، ارائه پیشنهاد در حوزه توسعه فعالیت‌های قرآنی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» و به ریاست امام جمعه بعنوان رییس شورای فرهنگ عمومی و حضور گرمابدری فرمانده سپاه، کریمی صالح معاون سیاسی فرماندار، حجت الاسلام عبدالهی رییس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی و دبیر شورا و مسئولین عضو شورا در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت‌ الاسلام حسینی ضمن قبولی طاعات و عبادات، در این نشست عنوان کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی در سال جاری در حوزه های مختلف، بخصوص تحقق شعار سال، موضوعات فرهنگی، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، پیگیری و عملیاتی کردن برنامه‌های عفاف و حجاب باید با جدیت و همکاری مسئولین صورت گیرد.

وی افزود: مسئولین باید از ظرفیتها و پتانسیل داخل شهرستان در حوزه های مختلف بخصوص حوزه تولید استفاده بهینه را داشته باشند.‌

امام جمعه شهرستان در پایان گفت: برگزاری محافل قرآنی، بخصوص جلسات قرآن خانگی باید مستمر و با همکاری و با تعامل بین مساجد و مردم برگزار شود. البته از ظرفیت مدارس هم به هیچ عنوان نباید غافل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا