توزیع ۵ هزار اصله نهال در بومهن/ ایجاد اکو پارک در شهر بومهن

شهردار بومهن گفت: به مناسبت نیمه شعبان و هفته درختکاری و منابع طبیعی پنج هزار اصله نهال به شهروندان اهدا می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، مجتبی رضا زاده با بیان اینکه کاشت نهال نیاز مادی و معنوی ما برای امروز و آیندگان برای حفظ محیط زیست است، اظهار داشت: شهروندان از کاشت نهال ها کلیپ های کوتاه برای ما ارسال کنند تا در فرصت مناسب از اقدام ارزشمند آنها در کاشت نهال توسط شهرداری تقدیر شود.

وی با اشاره به محل های توزیع نهال رایگان، خاطرنشان کرد: شهروندان برای دریافت نهال به بوستانهای برکت، شقایق، جهاد و دانشجو مراجعه کنند.

شهردار بومهن ادامه داد: در شهر بستر مناسبی برای ایجاد فضای سبز داریم و با توجه به نزدیک شدن به نوروز ۱۰ هزار سبد گل توسط همکاران خدمات شهری و فضای سبز برای زیبا سازی شهر کاشته می شود تا شهروندان ومسافران راهی استانهای شمالی که از بومهن گذر می کنند حظ بصری داشته باشند.

رضا زاده افزود: با توجه به کمبود منابع آبی، نهال هایی که مصرف آب کمتری دارند انتخاب شدند ، نهالهایی مانند کاج نقره ای و زیتون که با آب کم رشد می کنند و بهره وری خوبی درسرسبزی فضا دارند.

وی از ایجاد اکو پارک در شهر بومهن خبرداد و اظهار داشت: زمینی به مساحت ۵۵ هکتار برای ساخت اکو پارک از وزارت راه و شهر سازی تحویل گرفتیم که برای سال ۱۴۰۲ این طرح اجرایی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا