توزیع ۲۰ هزار اصله نهال توسط شهرداری پردیس به مناسبت روز درختکاری

شهردار پردیس از توزیع ۲۰ هزار اصله نهال توسط شهرداری پردیس به مناسبت روز درختکاری خبر داد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، رضا کارخانه در حاشیه مراسم غرس نهال در بوستان نورالشهدا به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی اظهار داشت: پردیس از جمله شهرهای استان تهران است که فضای سبز نسبتا خوبی دارد و در حال حاضر سرانه فضای سبز برای هر نفر ۲۲ تا ۲۵ متر مربع است.

وی با بیان اینکه در هفته منابع طبیعی ۲۰ هزار اصله نهال در بین شهروندان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: این تعداد نهال‌ طی روزهای آتی در نقاط مختلف شهر بین شهروندان توزیع می شود.

شهردار پردیس گفت: کاشت نهال در بوستان نورالشهدای پردیس به مساحت ۱۴ هکتار با هدف ارتقای فضای سبز پیش بینی شده و در حال انجام است.

وی ادامه داد: اولویت ما ارتقای فضای سبز است و در این راستا محدوده های بلوار امام رضا (ع)، فاز ۸ مسکن مهر پردیس، بوستان اقاقیا در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس و احداث ۲ پارک دیگر در فازهای ۸ و ۱۱ مسکن مهر پردیس در دستورکار قرار دارد تا سرانه فضای سبز را برای هر شهروند ارتقا بدهیم.

این مسئول افزود: برای آبیاری فضای سبز از آب آشامیدنی استفاده نمی‌کنیم و با هدف صرفه جویی در مصرف آبیاری به صورت قطره ای انجام می شودکه یکی از محاسن و مزایای آبیاری و نگهداری فضای سبز در پردیس است.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا