توزیع پک‌های بهداشتی باعث تغییر وضعیت کرونایی پردیس شد

امام جمعه پردیس گفت: توزیع پک‌های بهداشتی در کنار برگزاری نماز جمعه و مراسمات مذهبی پردیس در فضای باز و با همت، یکپارچگی و همبستگی مسؤولان شهرستان و حمایت‌های مردمی باعث کاهش ابتلا و فوتی کرونا در پردیس شده است‌.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در مراسم افتتاحییه مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهید حاج احمد کاظمی در شهرستان پردیس، ضمن تقدیر از بانیان تجهیز و راه‌اندازی این مرکز، اظهار کرد: افتتاح این مرکز لبیکی محکم به مقام معظم رهبری است که فرمودند؛ باید در حوزه کرونا کار جهادی و عملی انجام شود.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه افتتاح این مرکز نمونه بارز تحقق خواسته مقام معظم رهبری است، گفت: رفتار، زحمات و تلاش‌های جهادی کادر درمان و فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا استان تهران قابل تقدیر است و در بحث مقابله با کرونا زحمات بسیاری را متحمل شدند که امیدواریم خداوند مدیران جهادی ما را حمایت و زیاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان جهادگر باید از تمام توان خود برای خدمت به مردم استفاده کنند، بیان کرد: خوشبختانه مسئولان پردیسی با روحیه جهادی، عمیق و وسیع فعالیت می کنند و پردیس را در استان و کشور نمونه کردند.

حسینی ادامه داد: اولین مرکز مردمی واکسیناسیون کرونا در کشور طی هفته گذشته در پردیس افتتاح شد و این می تواند‌ الگویی مناسب برای دیگر خیرین کشور باشد تا با در اختیار قرار دادن فضاهای شخصی کمکی به واکسیناسیون سریع مردم داشته باشند.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: شهرستان پردیس به شدت نیاز به حضور مسئولان دارد تا با افکار جهادی و تحول گرایانه مشکلات این شهرستان را که تفاوت بسیار زیادی با دیگر شهرستان‌های استان دارد حل کنند.

وی تصریح کرد: خیرین، سپاه، ائمه جماعات، بسیجیان دست به دست هم دادند و اقدامات خوبی را در تهیه و توزیع پک های معیشتی در طرح کمک های مومنان داشته و خوشبختانه با توزیع مواد بهداشتی، ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش تأثیر بسزایی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی در منطقه داشتند.

حسینی افزود: مسئولین بر این موضوع اذعان دارند که توزیع این پک ها در کنار برگزاری نماز جمعه و مراسم های مذهبی پردیس در فضای باز و با همت، یکپارچگی و همبستگی مسئولین شهرستان و همچنین حمایت‌های مردمی باعث کاهش ابتلا و فوتی کرونا در پردیس شده است‌.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا