توجه ویژه بخشداری بومهن به آبادانی و رفع مشکلات روستاهای بخش

اولین نشست شوراهای روستاهای بخش بومهن به ریاست رادیکتا بخشدار و حضور دهیاران و اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، در اولین نشست بخشدار بومهن با شوراهای بخش ضمن تبریک سال جدید و ارائه برنامه های پیش رو گزارشی از اقدامات صورت گرفته طی یکسال اخیر در بخش روستاها داده شد.

همچنین دهیاران و اعضای شوراهای روستای بخش بومهن در مورد مشکلات فعلی و مسائلی که باید در اولین فرصت بدان پرداخته شود با بخشدار صحبت کردند.

حضور و بازدید فرماندار شهرستان از روستاهای بخش یکی دیگر از موارد طرح در این جلسه توسط روسای شوراهای روستایی بومهن بود.

رضا راد یکتا در این جلسه با بیان اقدامات ارزشمندی که در سال گذشته در بخش روستایی انجام شد به پیگیری های جدی بخشداری بر آبرسانی ۴ روستای بومهن اشاره کرد و گفت: از این اتفاق مهم می توان بعنوان یکی از اقدامات عمرانی موثر در بخش روستایی بومهن پس از انقلاب نام برد که در دولت های گذشته بلاتکلیف مانده بود و استفاده از آب شرب پایدار یکی از نیازهای اساسی مردم است که به دستور فرماندار و پیگیری های بخش و مدیران آبفا در مراحل پایانی کار قرار گرفته است.

وی توجه ویژه به آبادانی روستاها را از الویت های بخشداری عنوان کرد و خاطر نشان شد: بحث بیمه روستایی، رسیدگی به مدارس روستایی بخش، تامین آب شرب و بهداشتی، حل مشکلات راه های روستایی از مواردی بوده که مورد توجه قرار داشته و اقدامات خوبی تاکنون برای آن انجام شده است.

وی همچنین از برقراری ارتباط خوب با ادارات یاد کرد و گفت: بخشداری بومهن طی سال گذشته توانسته در ارتباطی موثر و ویژه با ادارات به رفع مشکلات شهروندان کمک کند و تسریع در امور شهری و روستایی از جمله مزایای این ارتباط خوب بوده.

ایجاد درآمد پایدار برای روستاها و تقویت اقتصادی دهیاری و شوراها نیز یکی دیگر از مواردی است که بخشدار به آن تاکید داشت و گفت: در سال جدید توجه ویژه بر ایجاد درآمد پایدار برای روستا مدنظر قرار دارد و برای آن در بخش های مختلف گردشگری، عمرانی، فرهنگی و …برنامه هایی دیده شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا