دومین رویداد از نخستین دوره طرح توانمندسازی راهبردی نوآوران جوان (ترنج) برگزار شد

دومین رویداد از نخستین دوره طرح توانمندسازی راهبردی نوآوران جوان (ترنج) با همکاری بنیاد ملی نخبگان، با حضور نوآوران و مخترعان سراسر کشور در پارک فناوری پردیس واقع شهر پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، این رویداد که طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه 7 و 8 اردیبهشت‌ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود؛ به ارتقا توانایی‌ها در زمینه تجاری‌سازی محصول و توسعه مهارت‌های کسب‌وکار نخبگان و نوآوران دارای گواهی سطح 3 بنیاد ملی نخبگان به‌منظور احراز شرایط اخذ گواهی سطح 2، خواهد پرداخت.

محمدحسین عسکری سرپرست مرکز توسعه کسب‌وکار فناوری پارک فناوری پردیس با اشاره به‌ویژگی‌های دومین رویداد طرح ترنج گفت: اولین رویداد از طرح توانمندسازی راهبردی نوآوران جوان در دی‌ماه سال گذشته با حضور 100 نوآور و مخترع معرفی‌شده از مراکز استانی بنیاد ملی نخبگان برنامه‌ریزی و اجرا شد و دومین رویداد این طرح با محوریت توسعه مهارت‌های مبنایی در حوزه‌های موردنیاز مخاطبین بر اساس نسخه توانمندسازی تدوین‌شده برای هر طرح و همچنین انتقال تجربه و مهارت‌آموزی به مخاطبین رویداد اول برنامه‌ریزی‌شده است.

وی ضمن اشاره به محوریت آموزش، مهارت و مشاوره در رویداد دوم، افزود: «رویداد دوم طرح ترنج در سه بخش آموزش، کلینیک و پنل‌های مشاوره برنامه‌ریزی‌شده است که در بخش آموزش ارائه سرفصل‌هایی از قبیل حقوق مالکیت فکری، مستندسازی فناوری، مبانی عقد قراردادها و تدوین مدل کسب‌وکار در نظر گرفته‌شده است. در بخش کلینیک و پنل‌های مشاوره نیز مشاوران مرتبط در حوزه‌های ثبت شرکت، اخذ مجوز، فرایند دانش‌بنیان شدن، تدوین کسب‌وکار و نمونه‌سازی به ارائه مشاوره، انتقال تجربیات و معرفی فرآیندهای مرتبط با این موضوعات به شرکت‌کنندگان در رویداد خواهند پرداخت.
گفتنی است هر دوره طرح توانمندسازی راهبردی نوآوران جوان (ترنج) شامل چهار رویداد است که با حضور 100 نفر از مخترعان و نوآوران معرفی‌شده از سوی بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا