توافق نهایی برای تولید کاتالیست و آنالایزر در پارک فناوری پردیس

توافق نهایی جهت بومی‌سازی کاتالیست به مبلغ یک میلیون یورو و طراحی و ساخت 6 دستگاه آنالایزر با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، از نتایج حضور پارک فناوری پردیس در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی بود.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پارک فناوری پردیس، «احمد عسگری» مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری این مجموعه، با اشاره به تاثیرات حضور پارک در این نمایشگاه، اظهار داشت: با حضور پارک فناوری پردیس در این نمایشگاه، ارتباط نزدیک مدیران و کارشنان صنعت پتروشیمی با زیست‌بوم فناوری و زیرساخت‌های اقتصاد دانش‌بنیان شکل گرفت.

وی گفت: طی روزهای برگزاری این نمایشگاه بیش از 80 جلسه و نشست تعریف همکاری مشترک با شرکت‌های مختلف صنعت پتروشیمی برگزار شد.

عسگری درمورد دستاورهای حضور پارک فناوری پردیس در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، بیان کرد: توافق نهایی جهت بومی‌سازی کاتالیست به مبلغ یک میلیون یورو و طراحی و ساخت 6 دستگاه آنالایزر با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری، از نتایج حضور پارک نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، بود.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی پارک فناوری پردیس، اضافه کرد: براساس مذاکرات انجام شده با شرکت‌های پتروشیمی اروند، مارون، کارون، شهید تندگویان، فجر، لردگان، مبین، بید بلند، نوری، بندر امام خمینی (ره)، گچساران، بوعلی سینا، ایلام، شرکت نفت پارس و شرکت نفت و گاز پارس، بیش از 130 تقاضای فناوری به پاویون پارک فناوری پردیس ارسال شد.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی پارک فناوری پردیس، ادامه داد: این تقاضاها جهت بومی‌سازی کالاهای مورد نیاز با استفاده از توانمندی و ظرفیت کل شرکت های دانش‌بنیان و فناور سراسر کشور است.

لازم به ذکر است شرکت‌های «بیناب سنجش دماوند»، «صنعت الکترونیک امواج آبی» و «توسعه دانش‌ و فناوری ایلیا» و همچنین شبکه فن‌بازار ملی ایران به عنوان نهاد همرسانی عرضه و تقاضای فناوری، در پاویون پارک فناوری پردیس در این نمایشگاه حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا