تهمیدات ویژه شرکت عمران شهر پردیس برای روزهای برفی/ توزیع رایگان کیسه‌‌های نمک میان ساکنین مسکن مهر

شهروندان فازهای مختلف مسکن مهر می‌توانند به صورت آزادانه جهت دریافت کیسه‌های نمک به محل دپو در فاز 8، بلوار تخت سلیمان، بلوار شهید دوران، پایین‌تر از کلانتری مراجعه نمایند.

به گزارش صبح پردیس، با توجه به در پیش بودن روزهای سرد فصل زمستان و احتمال بالای بارش برف و باران، تیم خدمات شهری شرکت عمران از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور ارائه سریع خدمات به ساکنین را در دستور کار قرار داده است.

با اعلام عضو هیئت مدیره و معاون اداری، مالی و بودجه شرکت عمران، تیم خدمات شهری این شرکت اقدام به تشکیل ستاد برف‌روبی، تامین ماشین‌آلات و تجهیزات و ذخیره‌سازی شن و نمک در ایستگاه‌های تعیین شده نموده تا بتوان در روزهای برفی سریعا مشکلات را رفع کرد. به همین منظور کلیه ماشین آلات و نیروهای انسانی در حالت آماده‌باش قرار دارند و بلافاصله بعد از شروع بارش نزولات آسمانی، عملیات برف‌روبی صورت خواهد گرفت.

در همین راستا 25 تن نمک برای توزیع رایگان میان ساکنین فازهای مختلف مسکن مهر خریداری شده و شهروندان محترم فازهای مختلف مسکن مهر می‌توانند به صورت آزادانه جهت دریافت کیسه‌های نمک به محل دپو در فاز 8، بلوار تخت سلیمان، بلوار شهید دوران، پایین‌تر از کلانتری مراجعه نمایند.

علاوه بر توزیع نمک میان ساکنین، با تمهیدات صورت گرفته در نقاط مهم و حساس نیز این کیسه‌ها جای‌گذاری خواهند شد تا در صورت بارش برف سنگین، رانندگان خودروهای عبوری نیز بتوانند از این خدمات استفاده نمایند.

منبع: شرکت عمران شهر جدید پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا