تهران «ایستگاه‌های سلامت» نوروزی در شهرستان پردیس برپا می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان پردیس از برپایی ایستگاه‌های سلامت برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ورودی شهرستان پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، لیدا حاتمی با اشاره به محدودیت‌های سفر در ایام نوروز اظهار داشت: با توجه به شیوع و فراگیری ویروس کرونا در سال جدید برنامه خدمات سفر لغو و سفر به استان‌ها و شهرهای داخل کشور انجام نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته برنامه‌های خدمات سفر در قالب ایجاد پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، خدمات‌رسانی به مسافران و برپایی اردوگاه‌ها و سیاه چادرها ارائه می‌شد اما در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، اورژانس 115 و جمعیت هلال احمر شهرستان پردیس درنظر داریم پایگاه‌های مرکز درمانی تحت عنوان «پایگاه سلامت» در ورودی شهر را جایگزین کنیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پردیس تصریح کرد: شهرستان پردیس یکی از محورهای اصلی و مواصلاتی شمالی کشور است که با توجه به تردد به استان‌های شمالی بیشترین مانور را در زمان تعطیلات نوروزی برعهده داریم.

حاتمی در پایان با اشاره به نداشتن برنامه‌های حجمی، جشن و استقبال از مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: پس از ریشه‌کن کردن کرونا و سلامت شهروندان، تدابیر ویژه‌ای برای برگزاری سفرها خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا