تمهیدات برگزاری انتخابات 1400 در نشست کمیته راهبردی انتخابات شهرستان پردیس

یازدهمین نشست کمیته راهبردی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات شهرستان پردیس، این نشست به ریاست توکل لطفی رئیس ستاد انتخابات و با حضور روسای کمیته های ستاد همچنین بخشداران در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدا مروری بر بندهای قانون انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری انجام و در ادامه مسئولان کمیته‌ها به ارائه گزارش اقدامات و برنامه‌های خود پرداختند.

معاون فرماندار پردیس در این جلسه با تاکید بر صیانت از آرای مردم و ایجاد شور انتخاباتی گفت: بخشداری‌ها نیز باید جلسات خود داخل بخش را برای هماهنگی انتخابات شوراهای روستایی برگزار کنند و نسبت به اطلاع رسانی موضوعاتی که باید به کاندیداها اعلام گردد، اقدامات لازم در سطح شهرها و روستاها انجام شود.

پس از ارائه گزارش بازدید تیم متشکل از نمایندگان فرمانداری، هیئت نظارت و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از شعب انتخاباتی توسط دبیر ستاد و تبادل نظر حاضران مقرر شد، کمیته ها نسبت به نیازسنجی امکانات خود اقدام را در اسرع وقت برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد.

همچنین مقررشد کمیته فناوری اطلاعات نسبت به شناسایی و تعیین کاربران سیستم رایانه برای زمان ثبت‌نام از داوطلبان و روز انتخابات اقدام کند.

تهیه لیست های ۳۰ نفره معتمدین هیئت های اجرایی، برگزاری منظم جلسات کمیته ها و ارائه گزارش به دبیرخانه ستاد ارسال صحیح و به موقع اخبار و وقایع انتخاباتی به صورت روزانه به دبیرخانه ستاد انتخابات استان و اطلاع رسانی عمومی از اطلاعیه شماره ۴ ستاد انتخابات کشور پیرامون زمان ثبت‌نام و لزوم اخذ گواهی سوء پیشینه برای داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا