فرماندار پردیس:

تمرکز بر قهرمان‌پروری در اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در اولویت باشد

فرماندار شهرستان پردیس گفت: ورزش و جوانان دو موضوع بسیار مهم است و رفع مشکلات سخت افزاری و تمرکز بر مسائل نرم‌افزاری و قهرمان پروری باید در اداره ورزش و جوانان اولویت دار باشد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس،  در نشست شورای ورزش شهرستان پیرامون رفع مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی در امر ورزش، تسهیل ورزش کارکنان ادارات، نظارت بر اماکن ورزشی خصوصی در دوران کرونا ،تعیین تکلیف مجتمع ورزشی کارگران، راهکار برای بهره‌برداری مناسب از اراضی با کاربری ورزشی روستاها با همکاری دهیاری ها تبادل نظر صورت گرفت.

فرماندار پردیس پیگیری اداره ورزش و جوانان در پیگیری مصوبات جلسات گذشته را ناکافی دانست و اظهار کرد: در جلسه گذشته مقرر شده بود کفپوش های سالن ورزشی امام رضا(ع) در شهر بومهن تعمیر و سالن برای استفاده ایمن شهروندان آماده شود همچنین مقرر بود جلسه تخصصی برای رفع مشکلات سرمایه گذاران در حوزه ورزش شهرستان برگزار شده و نمایندگی اداره ورزش در شهر بومهن که راه اندازی شده بود از بلاتکلیفی خارج و با برنامه ریزی مناسب به حرکت رو به جلو ادامه دهد که متاسفانه هیچ کدام از این مصوبات محقق نشده است.

رئیس شورای ورزش شهرستان پردیس گفت: ورزش و جوانان دو موضوع بسیار مهم است و رفع مشکلات سخت افزاری و تمرکز بر مسائل نرم‌افزاری و قهرمان پروری باید در اداره ورزش و جوانان اولویت دار باشد.

رضایی افزود: باید با استفاده از ظرفیت های شهرستان و شناسایی و هدایت استعدادهای ورزشی، برای فراگیر کردن ورزش همگانی و داشتن نمایندگانی در ورزش قهرمانی اقدام کرد.

در این جلسه و پس از ارائه گزارش رئیس اداره ورزش و جوانان، تشریح وضعیت ورزش دانش آموزی و کارگران توسط روسای ادارات آموزش و پرورش و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تبادل نظر حاضران مقرر شد، اداره ورزش و جوانان با نظر بخشداری ها زمین‌های قابل اختصاص برای امر ورزش در روستاها را برای بهره‌برداری کامل و استفاده به نفع روستاییان در اختیار دهیاری‌ها قرار دهد، همچنین از متصرفان اراضی با کاربری ورزشی در مراجع قضایی طرح شکایت شده و دستگاه هایی که امکان برقراری ورزش کارکنان در ابتدای صبح و قبل از ساعت اداری را دارند برنامه ریزی لازم را در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا