تمدید رایگان گذرنامه‌های بدون اعتبار توسط پلیس گذرنامه شرق استان تهران

 

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: گذرنامه‌های باطله و تاریخ گذشته به صورت رایگان و طی ۴۸ ساعت برای زوار عزیز اربعین حسینی (ع) تمدید می شوند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پلیس ، سرهنگ داریوش صادقی فر رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران  روز دوشنبه اظهار داشت: در راستای تسریع در روند صدور گذرنامه شهروندانی که گذرنامه‌ی آنها از شهریور سال ۱۳۹۱ صادر شده است و تاریخ آن به پایان رسیده می‌توانند با مراجعه به پلیس گذرنامه استان واقع در شهرستانهای شرق تهران  نسبت به تمدید رایگان آن اقدام کنند.

وی با اشاره به شرایط گذرنامه های دریافتی، توضیح داد: گذرنامه های صادره باید سالم و بدون پارگی باشند و همچنین وضعیت نظام وظیفه آن‌ها در این زمان بدون مشکل باشد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت شرق استان تهران افزود: برای خانم‌ها باید حتما رضایت نامه محضری از همسر وجود داشته باشد و همچنین برای افراد زیر ۱۸ سال نیز رضایت نامه محضری از پدر صادر شده و در دست باشد.

سرهنگ صادقی فرد بیان کرد: جهت کاهش هزینه زوار اربعین با یک پنجم هزینه گذرنامه، متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰  گذرنامه موقت یکبار مصرف که ۴۸ ساعت صادر می‌شوند را نیز دریافت کنند.

وی ادامه داد: در شهرستان ها هم شهروندان می توانند به دایره گذرنامه پلیس امنیت عمومی همان شهرستان مراجعه و گذرنامه را تحویل و توسط مسئول مربوطه به ورامین ارسال تا اقدام در همان روز صورت پذیرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا