فرماندار پردیس:

تمام دستگاه‌ها برای مقابله با خطرات احتمالی سیل در آماده باش هستند

فرماندار شهرستان پردیس گفت: از شب گذشته تمام دستگاه‌های شهرستان برای مقابله با خطرات احتمالی سیل در آماده باش هستند.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، ظفر پورابراهیم با اشاره به بارش باران سیلابی طی ساعات گذشته در پردیس اظهار داشت: بر اساس پیش بینی هوا شناسی مبنی بر بارش سیلابی باران و با توجه به وضعیت منطقه شهرداری های بومهن، پردیس، خسروآباد، سعید آباد، بخشداری ها، دهیاری ها برای مقابله با خطرات احتمالی آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان نیروی معین سیل در روستای وسکاره ِ رودهن بود، افزود: با توجه به سیل شدید در روستای وسکاره با ارسال تجهیزات و اعزام نیروی انسانی در منطقه سیل زده وسکاره  در منطقه حضور داشتیم.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به حضور خود درشهر بومهن در خصوص وضعیت آبگرفتگی معابر توضیح داد: باران سیلابی ساعات گذشته آبگرفتگی معابر را به همراه داشت  و در حال حاضر آبگرفتگی خیابان اصلی مرتفع شده و تنها در محدوده پل کشاورزی شاهد آبگرفتگی هستیم.

پور ابراهیم ادامه داد: برای بارندگی پیش رو به شهروندان به ویژه ساکنان در محدوده های سد لتیان، رودخانه جاجرود و رودخانه سیاهرود هشدار داده شده که محل سکونت خود را تخلیه کنند و یا در ساعات پیش رو با هشیاری کامل مراقب وضعیت باشند.

وی ادامه داد: با وجود تمام پیش بینی ها به دلیل بارش سیلابی باران شادهد آب گرفتگی در برخی از معابر اصلی و فرعی شهرستان بودیم که در حال حاضر مرتفع شده و وضعیت شهرستان در مجموع مطلوب است.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: در مناطقی که آب گرفتگی شدید داشتیم، امکان اعزام نیرو برای رسیدگی به وضعیت نیست و احتمال بروز خطر برای نیروهای امدادی و استفاده از تجهیزات وجود دارد و اقدامات لازم پس از بارندگی  انجام خواهد شد.

پور ابراهیم با اشاره به اطلاعیه ستاد بحران با  توجه به در پیش بودن بارندگی و احتمال وقوع سیلاب شدید توضیح داد:  اطلاعیه ستاد بحران در ۲۱ بند برای شهروندان اطلاع رسانی شده تا در برابر خطرات احتمالی بارندگی پیش رو اقدامات پیشگیرانه انجام شود و شاهد خسارت کمتری درسطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا