تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت فیبر در راه فازهای 5 و 8 مسکن مهر پردیس

تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت فیبر در راه فازهای 5 و 8 مسکن مهر پردیس است.

به گزارش صبح پردیس، با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و ورود خط فیبر به فاز 8، به زودی و تا اواخر دی ماه، ثبت نام مشترکین تلفن ثابت و اینرنت پرسرعت فیبر توسط شرکت فناپ تلکام آغاز خواهد شد.

دسترسی به راه‌های ارتباطی و ایجاد خدماتی نظیر تلفن و اینترنت در فازهای مسکن مهر یکی از برنامه‌هایی است که به طور ویژه در حال پیگیری توسط شرکت عمران می‌باشد.

تاکنون با حضور شرکت‌های بزرگ ارتباطی در فازهای مسکن مهر از جمله شاتل، شاهد روند مثبتی در ارائه خدمات به ساکنین فازهای مختلف به ویژه فاز 11 بوده‌ایم.

با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و ورود خط فیبر به فاز 8، به زودی و تا اواخر دی ماه، ثبت نام مشترکین تلفن ثابت و اینرنت پرسرعت فیبر توسط شرکت فناپ تلکام آغاز خواهد شد.

فعلا ظرفیت ثبت نام حدود 10 هزار مشترک در فاز 8 وجود دارد که پس از رفع اندک مشکلات باقی‌مانده و همکاری اداره برق شهرستان با مجموعه فناپ جهت راه‌اندازی کنتورهای باقی‌مانده، ثبت نام از مشترکین آغاز خواهد شد تا در دهه فجر امسال، این خدمات به علاقه‌مندان ارائه شود.

علاوه بر فاز 8، ساکنین فاز 5 جنوبی و شمالی نیز در آینده‌ای نزدیک می‌توانند از این خدمات استفاده نمایند. با توجه به برنامه‌ریزی‌ها، تا قبل از پایان سال جاری و تکمیل زیرساخت‌ها در فاز 5، تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت فیبر به این فاز خواهد رسید.

منبع: روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا