تلاش ستاد برف‌روبی برای نمک‌پاشی خیابان‌های اصلی سطح شهر بومهن

سرپرست شهرداری بومهن از تلاش ستاد برف روبی حوزه خدمات شهری برای نمک پاشی خیابانهای اصلی سطح شهر بومهن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، الماسی با بیان اینکه از شب گذشته سطح تمامی معابر اصلی و فرعی نمک پاشی شده است، اظهار داشت: برف و باران موهبت الهی هستند و از همشهریان عزیز تقاضا داریم در روزهای برفی از ترددهای غیرضروری در سطح معابر پرهیز کنند، زیرا سلامتی شهروندان در اولویت خدمات مجموعه شهرداری قرار دارد. لذا با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف تمامی نیروهای ستاد برف روبی این شهرداری در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته، کیسه‌های نمک به میزان کافی در تمامی باکس های سطح شهر به ویژه در نقاط شیب‌دار، حساس، چهارراه‌ها و … تعبیه شده تا در صورت بارش برف بتوان از آن به موقع استفاده نمود.

سرپرست شهرداری بومهن افزود: معابر اصلی، بلوارها و خیابان های منتهی به اماکن عمومی، مدارس و نقاط پرتردد و حادثه‏ خیز شهر بومهن، در اولویت برف‏روبی هستند و نیروهای خدمات شهری بهمراه تمامی خودروهای ستاد برفروبی از ساعات اولیه بارش برف، نمک پاشی را در سطح شهر بومهن آغاز نمود.

الماسی تعامل و همکاری شهروندان در زمان بارش برف را با عوامل ستاد برف روبی بسیار ضروری و حائز اهمیت دانست وگفت: همکاری شهروندان در کنار نیروهای خدمات رسان امکان خدمات بیشتر را فراهم خواهد کرد. هم اکنون تمامی مخازن نمک سطح شهر پر است و معابر اصلی شهر باز بوده و تردد در آن به راحتی انجام می شود؛ همچنین شهروندان می توانند برای ارائه خدمات بهتر با شماره ۱۳۷ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا