تلاش خدمات شهری بومهن تا حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت/ میزان زباله روزانه بومهن بیش از 70 تن است

سرپرست شهرداری بومهن گفت: باتوجه به نواقص و ایراداتی که از قبل در حوزه خدمات شهری وجود داشت و پس از جلسات متعدد با پیمانکار و ناظرین خدمات شهری ، مقرر شد با تغییرات اساسی در ساختار ، میزان و نوع خدمات در حوزه خدمات شهری ، موجبات رضایت هرچه بیشتر شهروندان گرامی فراهم گردد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، حسن الماسی در خصوص وضعیت رفت و روب و نظافت شهری اظهار داشت: با توجه به نیاز محلات در خصوص پاکسازی و نظافت ، طرح جهادی با اعزام اکیپهای مختلف خدمات شهری و برپایه گزارشات 137 الویت بندی میشود و نقش نظارتی ناظرین حوزه خدمات شهری از گذشته پررنگ تر خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: میزان زباله روزانه شهر بالغ بر هفتاد تن بوده که پس از جمع آوری از مقابل منازل و مخازن سطح معابر توسط اکیپ و ماشین آلات موتوری شهرداری به کندگ منتقل میشود.

وی افزود: همچنین در برنامه آینده شهرداری در حوزه خدمات شهر ، نصب 120 مخزن زباله و تعمیر بیش از 300 مخزن گنجانده شده است.‌

الماسی در ادامه افزود: با توجه به فصل گرما و شیوع بیماری کرونا، لایروبی و شستشوی انهار بطور منظم در حال انجام است و از شهروندان محترم تقاضامندیم از رها سازی زباله داخل نهر جوی آب جدا خود داری نمایند.

 سرپرست شهرداری بومهن در پایان افزود: پل ارتباطی مجموعه شهرداری با شهروندان ، سامانه 137 و شماره تلفن 76223574 بوده و از مردم عزیز بومهن خواهشمندیم ما را در ارائه خدمات مطلوب یاری نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا