تقدیر از ۲ هزار معلم شهرستان پردیس 

لنکرانی گفت: امسال از تمامی معلمان شهرستان پردیس که حدود ۲ هزار نفر هستند تقدیر می شود

  به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، سیدمحمدجواد لنکرانی رئیس جدید اداره آموزش پرورش شهرستان پردیس در این گفتگو ضمن تشکر از زحمات معلمان و فرهنگیان شهرستان پردیس اظهارداشت: امسال اداره آموزش پرورش شهرستان با هماهنگی فرمانداری از تمامی معلمان شهرهای بومهن، پردیس و جاجرود تقدیر خواهد کرد.

وی که خود سابقا مدیر یکی از مدارس شهر بومهن بوده است، گفت: از ایثار و فداکاری و مجاهدت‌های کلیه فرهنگیان شهرستان پردیس، که به عنوان سپاه پیشرفت کشور در دوران سخت کرونا و دوران سخت‌تر پساکرونا فتنه ها و جنگ ترکیبی دشمنان را در سال تحصیلی جاری خنثی کردند و با هوشمندی، بصیرت و ولایتمداری خود، سنگر مقدس مدارس را حفظ و نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب نمودند، تقدیر و تشکر ویژه داریم.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پردیس ادامه داد: امیدوارم با همکاری و همدلی مدیران و تمامی همکاران فرهنگی و هم افزایی و همگرایی توانمندی ها، امکانات و تعامل متقابل آموزش و پرورش با سایر ارگانها و نهادها و سازمانهای موجود در شهرستان پردیس، بتوانیم شهروندانی فرهیخته در تراز انقلاب اسلامی و عصر ظهور تربیت کنیم.

وی در خصوص کمبود زیاد مدارس در سطح منطقه اعلام داشت: تا تیرماه تعداد ۱۲ مدرسه را اداره آموزش پرورش تحویل گرفته و جهت سال تحصیلی جدید آماده سازی خواهیم کرد.

لنکرانی همچنین گفت: ساخت مدرسه البته در چند نقطه دیگر شهرستان مشخص شده تا به امید خدا بتوانیم کمبود مدارس را با توجه به افزایش دانش آموزان جبران کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا