تقدیر از کارگران شهرداری و یک واحد صنعتی در بومهن

عصر روز گذشته فرماندار شهرستان پردیس ، بخشدار بومهن ، شهردار و معاونین از زحمات کارگران شهرداری بومهن و یک واحد صنعتی این شهر تجلیل کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس ضمن تبریک روز کارگر به زحمتکشان عرصه کار و تلاش عنوان کرد: فعالیت کارگران بویژه شهردهری شاید کمتر مورد توجه قرار گیرد اما تلاش این عزیزان اثرگذار و در رفع مشکلات زیست محیطی موثر است.

وی ادامه داد: زیبایی ، تمیزی و آرامش شهر مدیون همت و پشتکار آنهاست.

قضاتلو در خصوص مدیریت شهری در بومهن اظهار داشت: در دوره جدید مدیریت شهری ، حرکات رو به رشد در سطح شهر مشهود است و امیدوارم این اقدامات ادامه داشته باشد و خیر و برکت آن نصیب شهروندان شود.

فرماندار شهرستان پردیس بیان کرد: چرخ اقتصاد توسط کارگران به گردش درآمده است و عدم حضور موثر کارگران می تواند تاثیر بسزایی در صنعت و اقتصاد داشته باشد و خوشبختانه در دولت مردمی با تاکید مقام معظم رهبری و پیگیری رییس جمهور محترم وقت بیشتری مبنی بر حل مشکلات کارگران به ویژه مشکلات معیشتی ایشان شده است و امیدوارم در این زمینه شاهد رخدادهای خوبی باشیم.

مجتبی رضازاده شهردار بومهن در پاسداشت تلاش کارگران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران عنوان کرد: کارگر رگ حیاتی جامعه است و وظیفه همه ماست تا با تجلیل از کارگران قدردان این تلاش باشیم.

در بازدید از کارخانه صنعتی شهر بومهن که با حضور احمدی رئیس شورای صنعتی این بخش انجام شد فرماندار و همراهان در جریان مشکلات کار و تولید واحد صنعتی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا