تقدیر از پرسنل اورژانس شهرستان پردیس به مناسبت روز اورژانس/ پیگیری اضافه شدن یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به امکانات اورژانس شهرستان پردیس 

فرماندار شهرستان پردیس به مناسبت روز ملی اورژانس و فوریت‌های پزشکی با رئیس و پرسنل اورژانس شهرستان دیدار و زحمات این عزیزان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس به همراه آرمودیان مقدم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود و رهنما بخشدار مرکزی پردیس ضمن حضور در پایگاه اورژانس شهرستان، با نادر شایان مسئول و دیگر پرسنل پرتلاش و زحمتکش مرکز اورژانس شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار شایان به ارائه گزارشی از ماموریت‌های سه ماهه تابستان اورژانس شهرستان پرداخت و در ادامه از کمبودها و نیازهای این مرکز برای بهبود خدمت رسانی به هروندان و حادثه دیدگان سخن گفت.

فرماندار شهرستان پردیس نیز با قدردانی از زحمات بی‌دریغ و تلاش‌های شبانه روزی پرسنل زحمتکش و پرتلاش اورژانس بر پیگیری برای رفع نیازهای مرکز اورژانس و همچنین پیگیری برای پیوستن یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به امکانات اورژانس شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا