خدمات زیربنایی و روبنایی برای مساکن مهر پردیس ایجاد شود

امام جمعه پردیس گفت: امیدواریم تغییر مدیریت در شرکت عمران، موجب بهبود در وضعیت نابسامان مساکن مهر شود و برای واحدهایی که پس از دوازده سال به مردم تحویل شده، خدمات زیربنایی و روبنایی به زودی ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از فارس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان که در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس برگزار شد، با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، اظهار کرد: باید آموزش و پرورش را دریابیم و مسوولان، معلمان، اولیای دانش آموزان، متولیان فرهنگی و کسانی که بودجه در اختیار دارند باید به سوی رفع مشکلات و تقویت آموزش و پرورش حرکت کنند.

وی ضمن تبریک هفته معلم به جامعه معلمینی که پنج هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، گفت: معلمان از بهترین و شریف‌ترین قشرهای کشور هستند و از زحمات این مجاهدان بردبار، سختکوش و متعهد در تمام شهرها و روستاهای کشور تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه پردیس با بیان وظایف معلمین، ابراز کرد: در این برهه حساس باید معیشت معلمان مد نظر قرار گرفته و مهارت‌آموزی، تجربه‌آموزی و رسیدگی به دانشگاه فرهنگیان را در اولویت قرار داد زیرا روند آموزش و پرورش پس از کرونا، فتنه‌ها، اغتشاشات و ایجاد ناامنی در خیابان‌ها ضربه خورده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به وضعیت آموزش و تغییر مدیریت آموزش و پرورش پردیس، بیان کرد: امیدواریم که هرچه سریعتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پردیس تعیین تکلیف و مدیریت جدید منصوب شود تا توصیه‌های مقام معظم رهبری در این دستگاه پیاده‌سازی شود.

وی با اشاره به سفر آیت‌الله رئیسی به سوریه، عنوان کرد: این سفر خبر خوشی را برای جبهه مقاومت و خبر بدی را برای رژیم موقت و غاصب صهیونیستی درپی داشت.

امام جمعه پردیس با اشاره به تغییر مدیرعامل شرکت عمران پردیس و تعیین سرپرست جدید برای این شرکت، خاطرنشان کرد: در مدت سه سال، شرکت عمران 5 مدیرعامل به خود دیده و متأسفانه اتفاق خاصی که مردم را خوشحال کند که شامل تحویل واحدها، ایجاد خدمات زیربنایی و روبنایی، رفع مشکلات مسکن مهر و غیره شود رخ نداده است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: البته برخی از این مدیران تلاش‌هایی کرده‌اند اما کم بوده و نظارت از طرف وزارت مربوطه باید بسیار قویتر باشد.

امام جمعه پردیس افزود: امیدواریم که این تغییر مدیریتی در شرکت عمران، موجب تغییر در وضعیت نابسامان مسکن مهر شود و واحدهایی که دوازده سال به طول انجامیده به مردم تحویل شده و خدمات زیربنایی و روبنایی به زودی ایجاد شود.

وی ادامه داد: مطالبات مسکن مهرنشینان در فضاهای فرهنگی، مذهبی، آموزشی، تفریحی، ورزشی، فضای سبز و غیره است که امیدواریم به زودی محقق شود.

حجت الاسلام حسینی گفت: مردم باید نتیجه و ثمره این تغییر مدیریت‌ها را مشاهده کنند و اینطور نباشد که مدیریت تغییر کند اما مشکلات مردم نه‎ تنها حل نشود بلکه اضافه هم بشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا