تعیین تکلیف بیمارستان الغدیر بومهن تا آخر شهریور

استاندار تهران گفت: اتمام و راه‌اندازی بیمارستان الغدیر بومهن جزو اولویت‌های استانداری، وزارت بهداشت و… است که تا اواخر شهریورماه تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش صبح پردیس،  انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در حاشیه هفدهمین اجلاس سالانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در شهر پردیس بلوار جنوبی به همراه میدانی برای رفع گره ترافیکی داخل شهر و تعدادی پروژه دیگر مانند سرای محله و… افتتاح شد که با دیگر پروژه‌های هفته دولت حدود 20 میلیارد تومان هزینه شد.

وی گفت: در شهر بومهن نیز پل ارتباطی امام رضا (ع) به شهرک کشاورزی افتتاح شد که کاهش‌دهنده گره ترافیکی داخل شهر و منتقل‌کننده آن به رینگ شمالی این شهر خواهد بود.

استاندار تهران در خصوص اینکه درگذشته کارت‌های تخفیفی برای اهالی پردیس جهت عوارضی تهران ـ پردیس در نظر گرفته می‌شد اما هم‌اکنون انجام نمی‌شود، بیان کرد: کار مشابهی در قطعه پایانی آزادراه تهران ـ شمال انجام شد که خودروهای بومی از تخفیف ویژه‌ای برخوردار شدند و خودروهایی با پلاک نوشهر و چالوس تخفیف داشتند اما در پردیس حمل‌ونقل ریلی در مرحله مطالعاتی قرار دارد که ساخت آن زمان‌بر و طول می‌کشد و برای تخفیف ویژه شهروندان باید اقدامی انجام شود.

محسنی بندپی در خصوص بیمارستان الغدیر بومهن نیز گفت: جلسه‌ای با وزیر بهداشت داشتیم که این پروژه جز اولویت‌های این وزارتخانه است و باید راه‌اندازی کنید.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد نیازمند خدمات درمانی پردیس به تهران می‌روند و اتمام این بیمارستان بسیاری از نیازهای درمانی ساکنین را پاسخ می‌دهد؛ اتمام و راه‌اندازی بیمارستان الغدیر بومهن نیز جزو اولویت‌های استانداری، وزارت بهداشت و… است که تا اواخر شهریورماه تعیین تکلیف می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا