تعامل ویژه شرکت عمران پردیس و شهرداری/ خدمات بهتر در انتظار پردیس نشینان

نشست مشترک شرکت عمران و شهرداری پردیس با سه محوریت خدمات شهری، اخذ پایان کارها و تکمیل روبناها و پروژه‌های خدماتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از شرکت عمران پردیس، با توجه به دستور اکید ریاست جمهور و وزیر راه و شهرسازی و با تلاش‌های ویژه‌ای در که در سال 1401 صورت خواهد گرفت، بخش عمده واحدهای مسکن مهر پردیس به زودی صاحبان خود را خواهند شناخت و جمعیت جدیدی در سال پیش رو در شهر پردیس مستقر می‌شوند. به موازات حضور جمعیت، ارائه خدمات بهتر و همچنین تکمیل پروژه‌های روبنایی خدماتی نکته مهمی است که برنامه‌های شرکت عمران در سال پیش رو در این مسیر تنظیم شده.

*تحول خدمات شهری فازهای مسکن مهر

پس از تعاملات کم‌نظیری که از سال گذشته میان شرکت عمران و شهرداری پردیس برقرار شد، شاهد تحول جدید از ارائه خدمات شهری در فازهای مسکن مهر بودیم که ساماندهی‌های مناسبی در این حوزه با نظارت شهرداری پردیس صورت گرفت. در همین خصوص و برای پیگیری موضوعات فیمابین جلسه مشترک شرکت عمران و شهرداری با حضور دکتر پیرفرشی و مهندس کارخانه و همچنین مهندس قنبری معاون عمرانی فرمانداری پردیس برگزار و برای ارائه خدمات بهتر به مردم در سال پیش رو تصمیمات مهمی اخذ شد.

*پرداخت‌های مالی خدمات شهری فقط با تایید شهرداری

این نشست با سه محوریت اصلی خدمات شهری، اخذ پایان کارها و تکمیل روبناها و پروژه‌های خدماتی برگزار شد. با تصمیمات دو طرف در این جلسه، مقرر شد تایید صورت‌وضعیت پیمانکار خدمات شهری صرفا با نظر شهرداری پردیس باشد و تمام اخطارها و ابلاغ‌ها توسط این ارگان به پیمانکار مربوطه اعلام شود و در صورت تایید شهرداری، پرداخت‌های مالی توسط شرکت عمران انجام پذیرد. همچنین برای افزایش نیروهای انسانی و ماشین‌آلات خدمات شهری تصمیم‌گیری شد.

*تشکیل تیم مشترک برای اخذ پایان کارها

برای اخذ پایان کارهای پروژه‌های مسکن مهر نیز مقرر شد با تشکیل تیم ویژه مشترک توسط شهرداری و شرکت عمران، مستقلا تمام پروژه‌های مسکن مهر در پردیس بررسی و همه نواقص مربوط به پایان کار برطرف گردد. دریافت پایان کارهای پروژه هسا فاز 3 نیز جزو این دسته از پروژه‌هاست که برای رفع مشکلات موجود تصمیماتی گرفته شد. تعیین تکلیف پروژه تجاری-اداری نگاران، همکاری شرکت عمران برای لکه‌گیری‌های آسفالت، ساماندهی وضعیت محل نگهداری سگ‌ها، واگذاری زمین برای احداث زمین ورزشی، واگذاری زمین برای بارانداز زباله، تعیین محل استقرار تیم شهرداری در فاز 11 و … از جمله دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

*افزایش نیروهای انسانی و ماشین‌آلات خدمات شهری

شهردار پردیس با اعلام این‌که از زمان انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت عمران، شاهد تاثیرات خوب و تغییرات محسوسی در فازهای جدید بودیم اعلام کرد که در این حوزه با تعاملاتی که ادامه دارد برخی از نواقص هم رفع می‌شود و با نیروهای انسانی و ماشین‌آلات بیشتری خدمات شهری به ساکنین فازهای مسکن مهر ارائه خواهد شد. کارخانه با اشاره به این جلسه برای رفع کمی و کاستی‌ها، ابراز امیدواری کرد تا بتوان به سویی حرکت کرد که روز به روز شاهد بهبود روند پاکیزگی و بهسازی در فازهای جدید باشیم تا وضعیت مطلوب‌تری برای ساکنین پردیس رقم بخورد.

*اخذ پایان کارها با اولویت‌بندی

سرپرست شرکت عمران هم گفت که در ماه‌های اخیر همدلی و همیاری ویژه‌ای در سطح پردیس به وجود آمده که تاثیرات آن به وضوح دیده می‌شود. با اعلام پیرفرشی، در حوزه پایان کار در این نشست اقدامات خوبی در برنامه قرار گرفت و با توجه به برنامه زمانبندی مشترکی که تدوین خواهد شد، به ترتیب اولویت و ضرورت، پایان کار پروژه‌های مسکونی و عمرانی از شهرداری اخذ می‌شود تا در ادامه این روند شاهد صدور سندهای تک برگی باشیم.

*اراده جمعی مسئولان برای اتمام مسکن مهر

به گفته پیرفرشی، اتفاق مهم در سال پیش رو اینجاست که شاهد اراده جمعی مسئولین شهرستان و شرکت عمران برای اتمام پروژه مسکن مهر پردیس هستیم که برای این مهم نیاز به حمایت‌های بالادست ملی به ویژه در حوزه منابع مالی و مقررات می‌باشد. با اعلام سرپرست شرکت عمران، مقدمات فنی و اجرایی کارها فراهم شده و در جلسه مشترک با شهرداری هم تصمیمات مناسبی جهت تامین زمین در بخش‌های خدمات شهری در فازهای مختلف گرفته شد که آثار آن به مرور اطلاع رسانی می‌شود.

*اتفاقات مثبت برای پردیسی‌ها

معاون امور عمرانی فرمانداری پردیس نیز دیگر مسئول حاضر در این جلسه بود. قنبری ضمن تشکر از شهرداری و شرکت عمران، از عزم جدی مجموعه شهری برای اتفاقات مثبت در پردیس خبر داد. با تاکید معاون فرماندار پردیس، شهروندان یقین بدانند که سال پیش رو سال بسیار خوبی برای شهر پردیس خواهد بود و مشکلاتی که امروز موجود است به مرور در سال‌های آتی رفع می‌شود.

به گفته قنبری، مردم پردیس مطالبات زیادی دارند در همین خصوص نیز با پیگیری فرمانداری جلسات مشترک شرکت عمران و فرمانداری برگزار می‌شود که باعث خواهد شد نتیجه این اتفاقات در آینده دیده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا